مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر استان همدان در هفته تجلیل از مقام کار و کارگر در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، یوسف شعبانی اظهار کرد: جامعه کارگری همان کسانی هستند که با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که طی سه سال اخیر گریبان گیر کشور عزیزمان شده بود، تلاش کردند تا چرخ تولید متوقف نشود و جا دارد که در هفته کار وکارگر که به مناسبت بزرگداشت مقام کارگر در نظر گرفته شده است، از فداکاری این قشر به ویژه شهدای کارگر به صورت ویژه قدردانی شود.

وی هدف از برگزاری نخستین یادواره شهدای همدان را تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ مقاومت و هویت بخشیدن به جامعه کارگری استان دانست و تصریح کرد: در این میان نباید از ایثار و رشادت های شهدای کارگر ایران اسلامی غافل ماند چراکه آنها در کنار جهاد اقتصادی، به جهاد دینی نیز پرداختند.

شعبانی از تجلیل از خانواده شهدای کارگر در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری واحدهای صنعتی و تولیدی استان نخستین یادواره شهدای کارگر همدان اردیبهشت ماه سال جاری در هفته کار و کارگر با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: اگر خون شهدا نبود، امروز ما در این مرحله نبودیم، خون شهدا انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و امنیت و آرامش کشور به حرمت آن ایجاد شده و ما هر آنچه داریم از شهدا است بنابراین اختصاص یک روز از هفته کار وکارگر به تجلیل از مقام شهدای کارگر کوچکترین کاری است که می شود برای بزرگداشت یاد این عزیزان انجام داد.

وی در پایان ابرازامیدواری کرد که بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و اختصاص یک روز در هفته کار و کارگر به این شهدای گرانقدر در کل کشور به صورت ماندگار ثبت و هر ساله این مراسم به صورت جزئی از برنامه های هفته کار و کارگر برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها