فرماندار شهرستان همدان اعلام کرد: قطعه‌بندی مرغ و عرضه آن به صورت قطعه‌بندی ممنوع است، این کار علاوه بر تاثیر در افزایش قیمت مرغ، آرامش روانی بازار را نیز دچار آسیب می کند.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۸۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مسلم مخفی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، اظهار کرد: عملکرد نانوایان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در توزیع میوه طی ایام نوروز موجب رضایتمندی مردم بود که جای قدردانی دارد.

وی افزود: ارتقاء کیفیت نان و نظارت های لازم در این زمینه مورد تاکید است. با توجه به مطالبه و ذائقه مردم همدان، نان سنگک سنتی مورد توجه و حمایت قرار می گیرد.

فرماندار همدان بیان کرد: مرغداران در مقطعی با توجه به پاره ای از مشکلات رغبت به جوجه ریزی نداشتند و این موضوع باعث کمبود، افزایش قیمت و نارضایتی مردم شده است که جهادکشاورزی باید در این زمینه نظارت و مدیریت کند.

وی ادامه داد: قطعه بندی مرغ و عرضه آن به صورت قطعه بندی ممنوع است، این کار علاوه بر تاثیر در افزایش قیمت مرغ، آرامش روانی بازار را نیز دچار آسیب می کند بنابراین می طلبد دامپزشکی در این زمینه با جدیت برخورد کند.

مخفی با اشاره به گزارش حدود 1500 مورد بازرسی در هفته از سطح بازار همدان و واحدهای صنفی تأکید کرد: دستگاه‌های نظارتی در برخورد با متخلفان بازار مماشات نکنند. قیمت های متفاوت و بیشتر از نرخ قانونی پذیرفتنی نیست.

وی افزود: بازرسان و ناظران در این زمینه نباید با رأفت عمل کنند چراکه نارضایتی مردم از گرانی و وضعیت بازار باعث بدبینی و توهین به همه ارکان نظام می شود.

فرماندار همدان پیرامون ماجرای رخ داده در آستان مقدس شاهزاده حسین علیه السلام نیز اظهار کرد: اتفاقی که در آستان مبارک این امامزاده افتاد موجب تکدر خاطر مردم مؤمن همدان شد. با وقوع این رفتار، خادمان برای جلوگیری از ملتهب شدن فضا و آرام کردن این افراد تلاش کرده بودند اما این دو خانم با اخلاق بد و کلمات نامناسب، فضا را به سمت درگیری فیزیکی می‌کشانند.

مخفی ادامه داد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواسته شده موضوع را با قید فوریت مورد بررسی قرار دهند تا با شناسایی افراد خاطی، نسبت به برخورد قضایی مناسب اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها