معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور:

مهلت ثبت نام کنکور تمدید شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش:

بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری ثبت نام کرده‌اند

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا کریمیان روز دوشنبه با اشاره به اینکه ثبت‌نام از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند. همچنین داوطلبان باقی مانده تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا این تاریخ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: تلاش شده است علاوه بر انتشار دفترچه راهنما اهم اطلاعات در مورد مراحل ثبت نام از طریق اینفوگرافیک و موشن گرافیک نیز در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مراحل ثبت نام این است که داوطلبان باید قبل از ثبت نام با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها