هراس نتانیاهو از پاسخ حزب‌ا...

در روزهای گذشته شاهد درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم‌صهیونیستی بودیم که به تبادل آتش میان نیروهای مقاومت و رژیم‌صهیونیستی منجر شد.
در روزهای گذشته شاهد درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم‌صهیونیستی بودیم که به تبادل آتش میان نیروهای مقاومت و رژیم‌صهیونیستی منجر شد.
کد خبر: ۱۴۰۳۴۰۶
نویسنده سعید سبحانی‌ | گروه بین‌الملل

شروع ماجرا همچون همیشه با جنایات صهیونیست‌ها کلید خورد که این بار در قالب حمله وحشیانه رژیم‌صهیونیستی به نمازگزاران مسلمان در حرم‌الشریف صورت گرفت. پس از آن بود که گروه‌های مقاومت با شلیک ده‌ها راکت، صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند که بخشی از این حملات از جنوب لبنان صورت گرفت؛ حملاتی که به گزارش برخی رسانه‌ها جدی‌ترین تنش میان اسرائیل و لبنان از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ بوده است.
به‌دنبال این حملات، صهیونیست‌ها سعی کردند در مقام پاسخگویی به این حملات راکتی برآیند اما واکنشی که داشتند، حاکی از هراسی بود که گروه‌های مقاومت در دل مقامات صهیونیست ایجاد کرده‌اند؛ واکنشی که آویگدور لیبرمن، عضو کنست و وزیر امنیت و خارجی سابق رژیم صهیونیستی‌ از آن به یک شوخی خنده‌دار تعبیر کرد.
لیبرمن دراین‌باره گفت: بازدارندگی اسرائیل در قبال نصرا... کاملا از بین رفته است و پاسخ اسرائیل (حملات اخیر به جنوب لبنان) یک شوخی خنده‌دار بود.
اکنون گزارش‌هایی که برخی رسانه‌های صهیونیستی و بین‌المللی منتشر کرده‌اند، جزئیات بیشتری از هراس صهیونیست‌ها در مقابل گروه‌های مقاومت را نشان می‌دهد. روزنامه تایمز اسرائیل در گزارشی نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌دنبال دوری و فرار از تشدید تنش‌ها در چند جبهه است و به وزرای کابینه خود تاکید کرده که تل‌آویو را نمی‌توان در میانه افزایش درگیری‌های داخلی به رویارویی با حماس و حزب‌ا... کشاند.
طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، این روزنامه عبری نوشت که نتانیاهو طی نشست مشورتی با یوآو گالانت وزیر جنگ، الی کوهن وزیر خارجه، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی، ران درمر وزیر امور راهبردی و سایر مقامات ارشد امنیت، درباره لزوم اجتناب از گسترش جبهه‌های درگیری صحبت کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها