«جام جم» موشک‌ها و پهپادهای ایرانی «اسرائیل‌زن» را بررسی کرده است

موشک‌هایی برای حیف و تل‌آویو + اینفوگرافیک

رژیم صهیونیستی که این روزها از عملیات‌های موشکی مقاومت فلسطین به ستوه آمده است و توان دفع این حملات را ندارد، بار دیگر سیاست ترور را در دستور کار خود قرار داده و تهدید به ترور رهبران مقاومت فلسطین در نوار غزه کرد.
کد خبر: ۱۴۰۳۳۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، «آوی دیختر» وزیر کشاورزی کابینه تندرو رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم اشغالگر (شاباک) در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که «یحیی السنوار» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه یکی از اهداف عملیات تروری که ممکن است رژیم اسرائیل آن را اجرا کند.

در همین راستا، منابع صهیونیست نیز اعلام کردند که نام دومی نیز در فهرست ترور اسرائیلی‌ ها ذکر شده است و این شخص «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است؛ زیرا وی از یکسو، طرح چندین حمله را ریخته است که صهیونیست‌ها را به درد آورده است و از سوی دیگر روابط قوی با حزب‌الله لبنان دارد.

همچنین یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به این شبکه گفت که العاروری تمام خطوط قرمز را رد کرده است و کابینه رژیم اسرائیل باید به ترورهای هدفمند خود بازگردد، چراکه العاروری یک تهدید استراتژیک جدی است و باید ترور شود.

پاسخ قاطع رزمندگان مقاومت اسلامی به جنایت اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی که معتکفان و نمازگزاران حاضر در این مسجد را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده بودند و استیصال سران تل آویو در مقابل مقاومت نشان داد که غاصبان سرزمین فلسطین به آخر خط نزدیک شده اند.

نظامیان صهیونیست شامگاه چهارشنبه با ورود به صحن مسجد الاقصی با باتوم و گلوله‌های پلاستیکی نمازگزاران فلسطینی را مورد حمله شدید قرار داده، دهها فلسطینی را زخمی و بازداشت کرده، آسیب های فراوانی به این مکان مقدس رسانده و در ادامه در جنایتی آشکار مانع ورود خودروهای امدادی به باب الاسباط در قدس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

در همان زمان منابع فلسطینی اعلام کردند که در اثر یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

اما این یک روی سکه بود و در مقابل رزمندگان مقاومت با ۴۴ راکت از سمت غزه در جنوب سرزمین های اشغالی و دهها راکت از سمت جنوب لبنان (شمال سرزمین های اشغالی) مواضع صهیونیست ها را هدف قرار دارند؛ اقدامی که در نوع خود اولین گام هماهنگ مقاومت از شمال و جنوب فلسطین اشغالی برای هدف قرار دادن مواضع صهیونیست های اشغالگر بود.

به دنبال اقدام مقاومت، رژیم صهیونیستی چند موضع در غزه و چند نقطه در جنوب لبنان را بمباران کرد که خسارات هایی به آن مناطق وارد شد و صهیونیست ها سریع حملات خود را از ترس پاسخ سنگین مقاومت به ویژه حزب الله متوقف کردند.

رسانه آمریکایی آکسیوس در این زمینه فاش کرد که تمامی اعضای کابینه امنیتی اسراییل (رژیم صهیونیستی) از بیم موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله لبنان و گسترش یافتن جنگ به منطقه، به خودداری این رژیم از درگیری با حزب‌الله لبنان در جلسه کابینه رای دادند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها