مدیر جهاد کشاورزی بهشهر خبر داد:

توزیع 10 هزار تن کود کشاورزی در بهشهر

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: از یکم اسفندماه 1401 تا 14 فروردین ماه سالجاری، 21 هزار تن انواع کودهای کشاورزی توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 45 درصد معادل 6 هزار و 500 تن افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۴۰۳۲۴۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز الیاسی با بیان اینکه از مقدار 21 هزار تن کود توزیع شده 20 هزار تن از آن ازته، 490 تن فسفاته و 510 تن پتاسه بوده است گفت امیدواریم با افزایش مصرف فسفاته و پتاسه تاثیر قابل توجهی در کمیت و کیفیت تولیدات کشاورزی استان شاهد باشیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: در این مدت توانستیم با همت همکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بصورت شبانه روزی و حتی ایام تعطیل نوروز، با استفاده از ذخیره راهبردی 16 هزار تنی کود که در انبارهای شرکت موجود بود و همچنین حمل مستقیم و بدون وقفه از مبادی و پتروشیمی های کشور به مقصد استان، کود مورد نیاز کشت های بهاره را به موقع تأمین و در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: در زمینه تامین کودهای کشاورزی مورد نیاز استان هیچگونه کمبودی وجود ندارد و در این روزها که به دلیل بارندگی ها و کشت های بهاره تقاضا برای مصرف کود بالاست، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، تمامی سهمیه کود شیمیایی ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی را تأمین و از طریق کارگزاری ها و عاملین فروش خود توزیع می نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها