یزد- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: از ابتدای شروع سال جدید تا 15 فروردین ماه جاری، میزان مصرف بنزین در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 5/9 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۴۰۳۰۳۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عبدالرضا انتظاری مدیر منطقه گفت: در این مدت بیش از 30 میلیون لیتر فرآورده بنزین در جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شد.

وی افزود: امسال آمار مسافرت ها به نسبت سال قبل رو به رشد بود و اگر با ماه رمضان تقارن پیدا نمی کرد به طور حتم مصرف بیش از این میی شد و تقارن با ماه مبارک رمضان باعث شد در نیمه دوم تعطیلات، روند رشد مصرف بنزین کنترل شده و کاهشی باشد.

انتظاری با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیتی در تامین فرآورده های نفتی در استان نداریم، افزود: در حال حاضر 110 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و 47 مرکز عرضه سوخت CNG در استان آماده خدمات رسانی مطلوب و مستمر به همه همشهریان عزیز در شهر یزد می باشند.

وی افزود: از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته با هدف ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران وضعیت جایگاه های پخش فرآورده های نفتی به روزرسانی شد و بازرسی های مناسبی از لحاظ فنی، کمی و کیفی جایگاه ها و نازل ها صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها