در دیدار اعضای شورای ائتلاف یزد با امام جمعه یزد مطرح شد

ترویج حجاب با شیوه‌های اثرگذار باشد

امام جمعه شهر یزد در دیداربا اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به لزوم توجه جدی به معیشت مردم نسبت به ترویج حجاب با شیوه های اثرگذار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۳۰۱۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد با بیان اینکه حجاب یک واجب شرعی است و باید قوانین خاصی برای آن داشته باشیم تا حرمت شکنی نشود اظهار داشت: مسئله حجاب حکم خداست و جامعه با حجاب سالم می ماند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه دخترها و پسرهای جوان اگر مظاهر فساد را ببینند جذب می شوند افزود: ما باید برای مقابله با دشمن که امروز برنامه بی حجابی را در جامعه دنبال می کند برخورد هوشیارانه و جدی داشته باشیم و نگذاریم که جامعه را به فساد بکشانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال با بیان اینکه باید با قاطعیت انقلابی از معیشت مردم دفاع کرد گفت: امسال سال مهار تورم است، یعنی بخش اقتصادی کشور چه دولتی و چه مردمی باید وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند، اولین مخاطب دولت انقلابی است که باید در راستای تورم کشور و رشد تولید هم در گزارشات و در عملکرد، همه سیاست‌ها را در این راستا بسیج کند.

وی بیان داشت: مردم نیز در این زمینه وظیفه‌ای بسیار حساس دارند و آن اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف است

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام ابویی؛ رئیس شورای ائتلاف یزد با بیان اینکه بایدحرکتی روشن و صریح برای رفع دغدغه های مردم داشته باشیم اظهار داشت: باید دغدغه های مردم با شفافیت به مسئولان منعکس شود و البته توانمندی های نیروهای انقلاب نیز مدنظر گرفته شود.

وی با تاکید بر مطالبه گری در حوزه های مختلف و هموارسازی راه آینده کشور افزود: روسای کانون ها و کمیته های تخصصی در شورای ائتلاف این آمادگی را دارند تا بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برای رشد کشور اقدام کنند.

حجت الاسلام ابویی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی در سال رشد تولید و مهار تورم گفت: طرح و برنامه هایی از سوی شورای ائتلاف ارائه شده و لازم است تا مسئولان استان نیز با این تشکل همراهی لازم را داشته باشند تا نفع عمومی مردم تحقق یابد.

رئیس شورای ائتلاف یزد با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید همدل و همراه باشند اذعان داشت: علی رغم همه مشکلات و اعتراضاتی که وجود دارد خود را متعهد می دانیم و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنیم.

در ادامه این نشست نیز حسین حداد؛ دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت و آیت‌الله ناصری یزدی نیز نکاتی را پیرامون موضوعات مطرح در جلسه بیان کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به شعار سال جاری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در چند دهه اخیر روی دو محور فرهنگ و اقتصاد برای محوریت در سیاست‌های کلان تاکید کرده‌اند و موضوع چند سال اخیر، بیشتر مساله اقتصادی است.

حداد با بیان اینکه دشمن موضوعات مختلفی از جمله مساله اقتصاد و معیشت مردم را دست‌مایه خود قرار داده و در نهایت هم نتوانست آنچنان که طراحی کرده بودند جمعیت به میدان بیاورند تصریح کرد: کمیته های تخصصی شورا فعالیت خود را آغاز کرده اند و برنامه های خوبی نیز برای کمک به رفع مشکلات دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئله حجاب، ضرورت شریعت و دغدغه عمومی و فراگیر در جامعه است افزود: لازم است نیروهای دغدغه مند با حسایت های خاصی برای این موضوع تلاش کنند و از شیوه‌های اثرگذار استفاده شود تا نتیجه بهتری را شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها