به گزارش جام جم آنلاین، الناز نجفی گفت: هموطنان میتوانند هرگونه مشکل در جایگاه های سوخت یا مشکلات مربوط به کارت سوخت خود را از طریق تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره ۰۹۶۲۷ پیگیری کنند.
وی درباره جزئیات و فعالیت این مرکز افزود: مشکلات مربوط به صدور کارت، پیگیری کارتهای باقی مانده در باجههای معطله پستی، شکایت از جایگاههای سوخت، مشکلات مربوط به سهمیههای عملکردی خودروهای گازوئیل سوز و این قبیل مسائل، قابل پیگیری از این مرکز هستند.
مدیر مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: در این مرکز ۱۲ کارشناس وجود دارد که هر کدام روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماس را پاسخ میدهند و عمده مشکلاتی که مردم در این تماسها اعلام میکنند، مربوط به کارتهای سوخت است.
نجفی تاکید کرد: توصیه ما به هموطنان این است که از کارت های سوخت شخصی برای سوختگیری در جایگاهها استفاده کنند تا مشکلاتشان در زمان مراجعه به جایگاهها کاهش یابد. مثلا در زمان مراجعه فرد به جایگاه ها، ممکن است که سهمیه کارت آزاد جایگاه در اثر استفاده زیاد هموطنان تمام شده باشد و تا شارژ مجدد آن کارت آزاد، زمان تلف شود.
وی همچنین گفت: پس از تماس، به هموطنان کد پیگیری داده میشود تا بازرسان مناطق، مشکل آنان را ظرف ۷۲ ساعت کاری پیگیری کنند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد