مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام :

جابجایی مسافر در جاده‌های استان ایلام ۶۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد:

تردد بیش از ۳ میلیون خودرو در جاده های ایلام در ایام سفرهای نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از تردد بیش از ۳ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۶۵۶ خودرو در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۷۱۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: این میزان جابه جایی در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۳ فروردین ماه ۳۳۶ هزار و ۹۶ دستگاه خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.


چشمه خاور تاکید کرد: میزان خروج وسایل نقلیه از استان نیز در مدت یاد شده ۲۸۸ هزار و ۶۱۶ هزار خودرو بوده است که ۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


وی ادامه داد: همچنین در روز سیزدهم فروردین ماه نیز تردد ۱۷۹ هزار و ۷۵۱ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: پر ترددترین محورها در سیزدهم فروردین محور چوار – ایلام با ۱۷ هزار و ۱۷۷ تردد و محور بدره- ایلام با ۱۰ هزار و ۲۶۴ تردد بوده است.


چشمه خاور خاطرنشان کرد: این میزان تردد توسط ۵۸ دوربین جاده‌ای تردد شمار برخط و ۲۵ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها