مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: در روز ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ششم فروردین امسال، بیش از ۱۴۲ هزار نفر گردشگر از ظرفیت‌های تفریحی این شرکت استفاده کردند.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۱۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ساکت، با اشاره به آمار به دست آمده از سامانه ترددشمار و دستگاه‌های فروش الکترونیک، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از اماکن تحت مدیریت این شرکت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ۱۴۰۲ از ظرفیت‌های تفریحی مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: مطابق با آمار استخراج شده حدود ۸۰ هزار گردشگر از مجتمع گردشگری صفه بازدید کرده اند که از این میزان بیش از ۱۸ هزار نفر از تله‌کابین، ۴۰ هزار نفر از شهربازی صفه، دو هزار نفر از مجموعه بولینگ و فوتبال دستی و بیش از ۸۰ هزار نفر از ظرفیت‌های محیطی، سازه‌های نوری، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر در محدوده تله‌سیژ ناژوان حضور یافته اند، گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران نوروزی از ابرسازه تفریحی تله‌سیژ ناژوان استفاده کرده‌اند.

وی درباره میزان استقبال گردشگران از مجموعه تفریحی و بازی شهر رویاها گفت: در ۱۱ روز نخست فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، بیش از ۳۰ هزار نفر از مجموعه شهر رویاها بازدید کردند و ۱۴ هزار نفر از ظرفیت‌های بازی و هیجانی این مجموعه تفریحی بهره‌مند شده‌اند.
 
به گفته ساکت، در مجموع با آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ششم فروردین بیش از ۱۴۲ هزار نفر گردشگر از ظرفیت‌های تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بازدید کردند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها