عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه سخن رودررو با مردم بسیاری از گله مندی‌ها را حل می‌کند، گفت: وقتی از مردم بگریزیم و جرات سخن گفتن با آنها را نداشته باشیم مردم بدبین خواهند شد، امروزه در کنار مردم ماندن امیدواری را بیشتر می‌کند.
عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه سخن رودررو با مردم بسیاری از گله مندی‌ها را حل می‌کند، گفت: وقتی از مردم بگریزیم و جرات سخن گفتن با آنها را نداشته باشیم مردم بدبین خواهند شد، امروزه در کنار مردم ماندن امیدواری را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۰۹

حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن فریدونشهر چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سرآغاز سال نو و نامگذاری امسال با عنوان رشد تولید و مهار تورم، گفت: امروز باید کارهای زیربنایی و مهمی را که در کشور صورت گرفته برای مردم بیان کرد و پنهان کاری و نا امید کردن مردم همراهی با دشمن است.خدارا شکر کارهای خوبی در حال شکل گیری است و با تکیه بر توان جوانان به پیشرفت‌های چشمگیر خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه ایران در سخت‌ترین سال‌‌های اقتصادی قرار گرفته و تحریم‌ها به اوج رسیده است و همه تلاش‌های دولت کاهش فشار اقتصادی است، بیان کرد: با این وجود باید با تمام مظاهر فساد اقتصادی برخورد جدی کرد و با تولید بیشتر زمینه‌های رشد اقتصادی کشور را فراهم کرد و نکته مهم‌تر همفکری مجلس و دولت در رفع موانع جدی تولید است امروز بیش از هرچیز موانع تولید و کاغذبازی اداری آزاردهنده است که باید این موضوع کنار گذاشته شود.

نماینده فریدن و فریدون‌شهر در مجلس با بیان اینکه سخن گفتن با مردم امری بسیار مهم است، گفت:آنچه مردم را قانع و آرام می‌سازد تشریح اوضاع برای مردم است؛ ملت ایران پیوسته گردنه‌های دشوار را طی کرده‌اند و با شرایط سخت کنار آمده‌اند. دردسر زمانی آغاز می‌شود که از مردم فاصله بگیریم .سخن رودررو با مردم بسیاری از گله مندی‌ها را حل می‌کند و مردم همراه می‌شوند اما وقتی از مردم بگریزیم و جرات سخن گفتن با آنها را نداشته باشیم مردم بدبین خواهند شد، امروزه در کنار مردم ماندن امیدواری را بیشتر می‌کند.

صالحی با تاکید بر اینکه بی تردید دشمن از پیشرفت‌های چشمگیر نظام اسلامی ناخشنود است و تلاش می‌کند بطور گسترده همه چیز را وارونه جلوه دهد، اظهار کرد:قدرت نظامی ایران را برای جهان خطرناک می‌خواند و پیشرفت‌های هسته ای ایران را دردسرآفرین می نامد در حالی‌که صلابت و مقاومت ملت موجب افتخار و اقتدار شد و بدانیم هرجا دشمن ابراز نگرانی کرد پیشرفت ملت در همان نقطه بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: تحولات چشمگیر ایران در عرصه های مختلف در جهت تقویت اسلام و صلح در جامعه بشری است و برخلاف نظر دشمن در پی اقتدار و عدم وابستگی به قدرتمندان حرکت خواهیم کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه با اقدامات مسئولان، سیاست انزوای ایران شکست خورده و اخیرا شاهد توسعه روابط هستیم، گفت:خوشبختانه دولت‌ها در نظام اسلامی بویژه دولت سیزدهم در پی ایجاد روابط با جهان مخصوصا با کشورهای همسایه بوده اند و روز به روز زمینه روابط و مناسبات بیشتر و بهتر می‌شود و دشمنان که در پی انزوای ایران و شکست دیپلماسی ایرانی بودند ناامیدانه شاهد توسعه روابط ایران هستند .ایران با هیچ کشوری خصومت ندارد و هر کشوری از در آشتی و صلح وارد شود ایران اسلامی استقبال خواهد کرد. ایران سرمشق بسیاری از کشورهای آزادی خواه است و استعداد این سرزمین مردم سربلند آن جاذبه دوستی با جهانیان را ایجاد کرده و خواهد کرد.

صالحی با اشاره به وقایع در اواخر سال گذشته گفت:در اتفاقات چند ساله اخیر پیوسته دست مداخله بیگانگان در امور کشور آشکار بوده است و هنگامی که دشمن با تحریم و فشار اقتصادی و سیاسی و جنگ‌های پیاپی نتوانست در عزم ملت ایران رخنه کند خواست از طریق جنگ ترکیبی و با تکیه بر ایجاد اغتشاش و نا‌آرامی آرامش ایران را برهم زند اما مردم ثابت کردند که دست از عقاید دینی و فرهنگی خود برنمی‌دارند و تا زمانی که نظام اسلامی با اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم آمیخته است مردم خواهان نظام خواهند بود و دشمن را هر روز ناامید‌تر خواهند ساخت .

نماینده فریدن در مجلس تاکید کرد: چنین ملتی شایسته خدمتند و ملت همیشه خود را ثابت کرده‌اند و امسال دوباره نوبت مسئولان است تا با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری در رفع مشکلات اقتصادی بکوشند و به جایی برسیم که تفاوتی در سطح زندگی مسئولان و مردم دیده نشود و مردم با اطمینان تمام باور کنند که در حکومت عدل الهی و در سایه عنایات اهل بیت علیهم السلام و در جهت رضای خداوند همگان گام برمی‌دارند./تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها