عملیات انبارگردانی انبار شهید فلسفی شرکت گاز استان اصفهان از ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و بعد از مدت دو هفته با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۱۴۰۲۳۰۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت، در این خصوص، گفت: امسال انبارگردانی با مشارکت حدود پنجاه نفر نیروی انسانی در قالب گروه های شمارش، گزارش گیری، تغذیه، سندرسی، سرپرستان مربوطه و حسابرسان انجام گردید.

وی، بیان داشت: در این دوره از انبارگردانی۳ هزار و ۱۵۷ قلم کالا مشتمل بر تعداد ۱ میلیون و ۶۵۶هزار و ۴۸۹ نگله(عدد، متر و کیلو گرم) مورد شمارش قرار گرفته که با استخراج لیست ۱۰۰درصدی از ارزش کل انبار، عملیات ثبت موجودی انجام و پس از تغذیه آمار و ارقام به سیستم انبار گردانی، مغایرت های احتمالی شناسایی، تا نسبت به بررسی و رفع آنها اقدام گردد.

وی،ضمن بازدید از فرآیند عملیات انبارگردانی از مجموعه انبارهای شهید فلسفی با بیان اینکه، برای حصول اطمینان و افزایش دقت در سرشماری ها، هرقلم کالا بالغ بر سه بار مورد شمارش قرار می گیرد، افزود: برنامه انبارگردانی انبارهای شرکت گاز که از بزرگترین مجموعه انبارهای استان بشمار می آید همه ساله با هدف مدیریت موثر و بهینه موجودی های انبار و همچنین حصول اطمینان کامل از موجودی واقعی سیستم و بروزرسانی آنها، انجام اصلاحات لازم و انعکاس آن در دفاتر مالی، انجام می گیرد.

مهندس عسکری، ضمن تشکر از زحمات تیم انبارگردانی و همکاران امور کالا، خاطر نشان ساخت: یکی از نتایج اثر بخش عملیات انبار گردانی شناسایی اقلام راکد و کم تحرک و همچنین کالاهای درمعرض خرابی و آسیب می باشد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها