ثبت 9 هزار و 223 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در سال 1401

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: امسال همکاران با ارائه 9 هزار و 223 پیشنهاد در امور شرکت گاز استان اصفهان مشارکت فعال تری داشته اند
کد خبر: ۱۴۰۲۳۰۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت با بیان اهمیت مشارکت کارکنان در زمینه ارائه پیشنهاد در جهت بهبود مسمتر، اظهار داشت: میزان مشارکت بالای کارکنان در بهبود امور سازمان، نشان از پویایی و تلاش برای نیل به اهداف از طریق راهکارهای نوین و شیوه های به روز است.

وی، در این خصوص گفت: مشارکت کارکنان یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای بهبود مستمر سازمان است و سازمانها جهت موفقیت، نیازمند مشارکت همه جانبه کارکنان خود می باشند، به این معنا که همه کارکنان باید خود را صاحب سازمان بدانند و در قبال آن احساس مسئولیت کنند، تنها در این صورت است که شاهد توسعه و پیشرفت سازمانی خواهیم بود.

وی، با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته های تخصصی نظام پیشنهادات شرکت، افزود: از تعداد 9هزار و 223 پیشنهاد ارائه شده بالغ بر 3هزار 687 پیشنهاد مصوب گردیده که3هزار و 890 پیشنهاد به صورت گروهی ارائه شده است.

مهندس عسکری، نظام پیشنهادها را، یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان برشمرد و گفت: با فراهم نمودن زمینه لازم جهت دستیابی به اهداف و برنامه های نظام پیشنهادها می توانیم شاهد نتایج مثبت و پیامدهای همه جانبه آن در سطوح مختلف شرکت بوده، که قطعاً می‌تواند ما را در ساختن سازمانی پویا و فعال یاری نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در بررسی و شناسایی پیشنهادات قابل قبول و اجرایی ادامه داد: تعداد 985 پیشنهاد ارائه شده از سوی کارکنان در فاز اجرایی قرار گرفت که این مهم، علاوه بر صرفه و سود اقتصادی، خدمات رسانی مطلوب به بیش از 5میلیون جمعیت استان را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند افزایشی پیشنهادات در شرکت گاز، با بکارگیری رویه ها و فرآیندهای نوین و خلق انگیزه و بهره وری سازمانی در ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به هم استانی های شریف بیش از پیش کوشا باشیم.

وی، خاطر نشان ساخت: نظام پیشنهادها در شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ضرورت بهره گیری نظام مند از توانایی های فکری و خلاقیت سرمایه های انسانی و فعال سازی کارکنان در جهت فعالیت های بهبودجویی و پویاسازی محیط کار از طریق ایجاد بستر مناسب برای تبلور خلاقیت و استعدادهای کارکنان از سال 1379 مستقر می باشد و جهت تحقق اهداف استراتژیک زیر تلاش مستمر دارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها