مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمار موجود از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا پایان هفتم فروردین سال‌جاری، ۷۷ هزار و ۶۰۸ نفر از مجموعه گردشگری صفه استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۲۲۹۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ساکت درباره میزان حضور گردشگران و استفاده آنها از اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: مطابق با آمار به دست آمده از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز هفتم فروردین سال جاری تعداد خودروهای وارده به پارکینگ‌های مجموعه گردشگری صفه ۲۱ هزار و ۵۲۳ دستگاه بوده است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود در این مدت حدود ۴۷ هزار نفر از مجموعه گردشگری صفه استفاده کرده‌اند که از این میزان ۲۰ هزار مربوط به تله‌کابین، هزار و ۱۸۹ نفر مربوط به زیپ‌لاین، ۲۲۰۰ نفر مربوط به مجموعه بولینگ و فوتبال دستی و ۱۵۱۹ نفر مربوط به بیلیارد صفه بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۰ هزار نفر از گردشگران نوروزی از ابرسازه تفریحی تله‌سیژ ناژوان استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز هفتم فروردین سال جاری ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ظرفیت‌های بازی و هیجانی مجموعه تفریحی و بازی شهر رویاها استفاده کرده‌اند، گفت: در مجموع طی این مدت ۷۷ هزار و ۶۰۸ نفر از مجموعه گردشگری صفه استفاده کرده‌اند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها