معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هفته اول تعطیلات عید نوروز، ۱۱۶۸۰ نفر از شهروندان و گردشگران به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۳۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ عباس آزادی اظهار کرد: بنا به آمار ثبت شده چهار هزار و ۷۸۲ نفر از مراجعه کنندگان دارای علائم سرماخوردگی بوده‌اند که حدود نیمی از آمار بیماران بوده است.

 وی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید ۱۹ و سرماخودرگی در منطقه کاشان، افزود: شهروندان و گردشگران، برای حفظ سلامت خود در هنگام حضور در اجتماعات مردمی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در فضای سربسته از ماسک استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: موارد ابتلا به کووید-۱۹ در هفته جاری نسبت به هفته‌های قبل افزایش داشته است که مهمترین راهکار کنترل و کاهش موارد ابتلا به کرونا وابسته به تغییر در رفتار شهروندان است.

آزادی تاکید کرد: شهروندانی که دارای علائم سرماخوردگی از قبیل سوزش گلو، آبریزش بینی، سردرد، تب و لرز هستند، باید جهت بررسی و انجام نمونه گیری در اولین فرصت به مراکز منتخب کووید۱۹ مراجعه کرده و از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

وی، ضمن درخواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم از جمله استفاده از ماسک در فضای های سربسته، اظهار داشت: افرادی که شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن کرونای آنان گذشته است نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا هر چه سریعتر اقدام کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در خصوص ارائه خدمت در مراکز درمانی گفت: بیمارستان‌ شهید بهشتی در تمام رشته‌های تخصصی، بیمارستان نقوی برای خدمات آزمایشگاه و رادیولوژی، بیمارستان کارگرنژاد برای بیماریهای اعصاب و روان، بیمارستان متینی برای بیماری‌های گوش، حلق، بینی و چشم و بیمارستان شهید خانی برای بیماری‌های زنان و زایمان فعال هستند.

آزادی افزود: درمانگاه‌های شبانه روزی گلابچی، فاطمیه راوند، باقرالعلوم کاشان، بیمارستان‌های سیدالشهداء (ع) و ثامن الحجج(ع) و درمانگاه شبانه روزی امام خمینی در آران و بیدگل فعالیت درمانی خود را به همشهریان و مسافرین نوروزی ارائه می‌کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها