در اصطلاح عامیانه و بازاری در اکثر مواقع دو کلمه پروفیل و قوطی را به اشتباه برای یک محصول بکار میبرند که اشتباه بوده و میتوان گفت که واژه پروفیل برای محصولات کلی با سطح مقطع یکسان و کلمه قوطی برای نوعی خاص از پروفیل بکار برده میشود که سطح مقطع آن توخالی و به شکل مربع یا مستطیل باشد.
در اصطلاح عامیانه و بازاری در اکثر مواقع دو کلمه پروفیل و قوطی را به اشتباه برای یک محصول بکار میبرند که اشتباه بوده و میتوان گفت که واژه پروفیل برای محصولات کلی با سطح مقطع یکسان و کلمه قوطی برای نوعی خاص از پروفیل بکار برده میشود که سطح مقطع آن توخالی و به شکل مربع یا مستطیل باشد.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۲۳

⦁ اولین و مهمترین تفاوت قوطی و پروفیل ترکیب شیمایی آن ها می باشد که ساختار آن ها را تغییر داده و میتواند قیمت پروفیل سبک و یا پروفیل های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

⦁ دومین تفاوت این دو محصول فولادی خواص فیزیکی و ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، خاصیت کشسانی، انعطاف پذیری،جوشکاری و میزان استحکام می باشد.

⦁ استاندارد در تولید قوطی و پروفیل یکی دیگر از تفاوت های بارز بین قوطی و پروفیل می باشد.

پروفیل چیست؟

پروفیل ها در دو دسته باز و بسته تولید و عرضه میشوند که در دو نوع سبک و سنگین و در دو مدل صنعتی و ساختمانی مود استفاده قرار میگیرند. انواع پروفیل ها در تولید چارچوب درب و پنجره، نرده و انواع حفاظ ها در صنعت ساختمان سازی کاربرد داشته که میتوان این محصول را یکی از تاثیرگذارترین عوامل تعیین کننده قیمت نهایی ساختمان دانست. محصولاتی مانند ناودانی، نبشی و سپری از نمونه پروفیل های باز می باشند که در قسمت های مختلف اسکلت ساختمان نیز کاربرد گسترده ای دارند.

پروفیل سبک چیست؟

نوع سبک پروفیل ها از ضخامت 0.3 میلیمتر الی 1.5 میلیمتر از ورق روغنی تولید شده که دارای درزجوش نیز می باشد، قیمت پروفیل پرشین آیرون، از ورق روغنی فولاد مبارکه تولید شده و درزجوش آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد با این حال این مجموعه قیمت پروفیل سبک خود را در مناسب ترین قیمت ممکن عرضه مینماید. جهت ثبت سفارش خود تنها کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پروفیل سبک با توجه به وزن سبکی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار بوده که این ویژگی قیمت پروفیل سبک را مقرون به صرفه مینماید.از کاربردهای پروفیل سبک میتوان به استفاده از آن در تولید لوازم خانگی، صنعت خودروسازی، دکوراسیون داخلی، میز و صندلی اداری و انواع سرویس های خواب های متنوع اشاره نمود.

صادرات پروفیل سبک

یکی دیگر از فعالیت های بازرگانی پرشین آیرون، صادرات لوله و پروفیل سبک بوده که این مجموعه از مبدا تا مقصد با مشتری همراه بوده و در کنار مشاوره به مشتری، تضمین سلامت کالا در شهر مقصد را نیز تضمین مینماید.

پروفیل سنگین چیست؟

این دسته از پروفیل ها از ورق سیاه با ضخامت بیش از 2 میلیمتر تولید شده که این پروفیل ها نیز دارای درزجوش می باشند اما با این حال از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند که از آن ها در صنایع مختلفی نیز استفاده میشود. قیمت پروفیل پرشین آیرون در حیطه ی پروفیل های سنگین نیز از مناسب ترین قیمت ها بهره مند بوده و شما با خیالی آسوده میتوانید سفارش پروفیل سنگین خود را ثبت نموده و در زمان تعیین شده زیر قیمت مصوب باربری آن را تحویل بگیرید.

دسته بندی انواع پروفیل بر اساس نوع کاربرد
⦁ پروفیل ساختمانی
⦁ تولید پروفیل به روش نورد گرم

شمش فولادی ماده اولیه تولید پروفیل به روش نورد گرم میباشد که این فرآیند با ایجاد حرارت انجام میشود. محصول نهایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و قیمت پروفیل پرشین آیرون تولید شده به این روش مقرون به صرفه تر از روش نورد سرد می باشد.

⦁ تولید پروفیل به روش نورد سرد

ماده اولیه این محصولات ورق روغنی بوده که با استفاده از پرس خم شده و شکل داده میشوند بر همین اساس در مقایسه با نوع قبلی قیمت پروفیل سبک بیشتر بوده و مقاومتشان نیز در قیاس با نورد گرم کمتر می باشد.

⦁ تولید پروفیل به روش نورد مرکب

ترکیب پروفیل های نورد سرد و نورد گرم در این روش انجام میشود.

تفاوت پروفیل و قوطی چیست؟

کلام آخر

قوطی و پروفیل در ابعاد مختلف و انواع متنوع تولید و عرضه میگردند که هر یک با توجه به ویژگی هایشان کاربردهای متفاوتی داشته و انتخاب بین آن ها نیز بر اساس نیاز مشتری باید انجام گیرد، کارشناسان مجموعه پرشین آیرون در خصوص مشاوره، انتخاب و ثبت سفارش هر یک از محصولات مورد نظر آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

قیمت پروفیل پرشین آیرون چه قیمت پروفیل سبک و چه قیمت پروفیل سنگین را در ارزان ترین حالت ممکن بازار در اختیار مشتریان عزیز قرار داده و شما میتوانید قیمت های محصولات این بازرگانی را به صورت روزانه در وب سایت این مجموعه (www.persianiron.ir) مشاهده نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها