فرمانده انتظامی ملایر از کشف دو انبار احتکار مواد بهداشتی، غذایی و لوازم خانگی با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد قاطع با محتکران و سودجویان و با توجه فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی از احتکار مقادیری اقلام بهداشتی، مواد غذایی و لوازم خانگی در دو انبار مطلع شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و در بازرسی از این دو مکان ۵۰ قلم انواع لوازم خانگی مانند یخچال، هود و آبگرمکن به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال و همچنین ۱۱۰۰ کیلوگرم برنج و ۳۶۰۰ عدد پودر لباسشویی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را کشف کردند.

ساکی با بیان اینکه در این ارتباط دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از دستگیری سارقان زورگیر در ملایر خبر داد و گفت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر اینکه خودروی پرایدش توسط دو نفر با تهدید سلاح سرد و گرم به سرقت رفته است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: مالباخته در اظهارات خود بیان داشته که قصد فروش خودرو از طریق یکی از اپلیکیشن خرید و فروش اینترنتی را داشته، که با تماس سارقان برای بازدید خودرو، در یکی از میادین شهر ملایر حاضر می شود و سارقان با ترفند بازدید خودرو و سپس با تهدید سلاح گرم و سرد، اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

وی افزود: ماموران با بهره‌گیری از شیوه و شگردهای خاصی پلیسی و پس از چندین روز تلاش شبانه روزی سرانجام متهمان را که ساکن یکی از شهرستان های همجوار بودند را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان خودرو پراید مالباخته و همچنین یک قبضه سلاح کلت کمری را کشف و متهمان را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

ساکی به شهروندان توصیه کرد: در اینگونه موارد از اعتماد به افراد غریبه و ناشناسی که هویت آنان نامشخص است خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها