مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: چهار کتابخانه عمومی در همدان و نهاوند در ایام تعطیلات نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۰۱۸۱۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان، دکتر عاطفه زارعی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی همدان در تعطیلات رسمی نوروز ۱۴۰۲ خدمات خود را ادامه خواهد داد: کتابخانه عمومی مرکزی همدان روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و یکم تا ۳ فروردین، همچنین ۱۲ و ۱۳ فروردین علاوه بر روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: همچنین کتابخانه‌های آزادی و شهیدان حجازی همدان نیز از روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فرودین ماه ۱۴۰۲ و روز ۱۱ و ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان تصریح کرد: همچنین کتابخانه شهید حیدری نهاوند نیز در روز ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای یکم تا چهارم و ۱۱ و ۱۲ فرودین از ساعت ۸ تا ۱۹ خدمات کتابخانه‌ای ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی و شروع ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که به مطالعه کتاب بپردازیم خاطرنشان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی نیز در حال برگزاری است و افراد می‌توانند از این ایام برای شرکت در این جشنواره معنوی استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها