رییس پلیس آگاهی استان فارس:

باند جعل اسناد دولتی متلاشی شد

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: سه نفر از اعضای باندی که با دریافت مبالغی از شهروندان اقدام به تودیع وثیقه سند ملکی جعلی در مراجع قضایی می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۰۱۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کاووس حبیبی یکشنبه در این باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با دریافت مبالغی اقدام به تودیع وثیقه سند ملکی جعلی برای کسانی که جهت تامین قرار صادره از سوی مرجع قضائی دارای مشکل یا عدم توانایی تامین دارند، می‌ کنند که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان بلافاصله تحقیقات خود آغاز و با اقدامات فنی، تخصصی و بکارگیری روش های نوین علمی موفق شدند سه نفر از اعضای این باند را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های کارآگاهان به ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق سند ملکی جعلی اعتراف و با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

حبیبی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی اسناد جعلی از متهمان، خاطر نشان کرد: فریب ظاهر آراسته افراد را نخورده و به هرگونه پیشنهاد و یا معامله خیلی خوب مشکوک باشید و صحت اسنادی که در معاملات یا قراردادها ارایه می‌شود را مورد استعلام قرار داده تا مورد سوء استفاده جاعلین و کلاهبرداران قرار نگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها