مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری سال ۱۳۹۶ ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور مبنی بر آنکه هرگونه ورود نیرو باید با مجوز رسمی باشد، صادر کرد اما تعدادی نیرو وارد شهرداری شدند که نهادهای نظارتی در خصوص آن‌ها تذکر داده‌اند و پرونده‌های قضائی نیز نسبت به ورود بی‌ضابطه آن‌ها باز شده است.
کد خبر: ۱۴۰۱۷۵۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ منصور سلطانی‌زاده امروز یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند در حاشیه تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان درباره روند قطع همکاری با شماری از نیروی انسانی مجموعه مدیریت شهری با بیان اینکه ورود نیروی انسانی بدون ضابطه از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ انجام شده است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در سال ۱۳۹۶ ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور، مبنی بر آنکه هرگونه ورود نیرو باید با مجوز رسمی باشد، داشته است و غیر آن تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: به‌رغم این ابلاغیه تعدادی نیرو وارد شهرداری شدند که در این راستا نهادهای نظارتی نیز تذکر داده‌اند و پرونده‌های قضائی نیز نسبت به ورود بی‌ضابطه آن‌ها باز شده است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از ورود مدیریت شهری جدید، این اخطارها بار دیگر مطرح شد و دستگاه‌های نظارتی خواستار قطع همکاری با نیروها شدند، گفت: طی چندین نامه به قطع همکاری با ۲۹۰ نیرو ملزم شدیم، هر چند تلاش ما حفظ نیروها بوده است و یک سال مقاومت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در ادامه برای انجام این کار به سمتی حرکت کردیم که کمترین آسیب را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بر این اساس در کمیته سلامت اداری بارها این موضوع بررسی شد، سعی کردیم نیروهایی که سرپرست خانوار هستند یا مدرک تحصیلی مرتبط دارند، در مدار قطع همکاری قرار نگیرند.

سلطانی‌زاده خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده به تعداد محدودی رسیدیم که با توجه به اینکه قرارداد آن‌ها نیز پایان سال به اتمام می‌رسید، قطع همکاری آن‌ها اعلام شد.

وی افزود: مدارک تحصیلی بسیاری از نیروهایی که قرارداد آن‌ها تمدید نشده است، کمتر از لیسانس است که حتی شرایط ورود به شهرداری را در صورت آنکه امکان جذب وجود داشته باشد هم، ندارند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها