مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه؛

برقراری ۴۴ پرواز فوق‌العاده نوروزی در فرودگاه کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛

ایجاد ظرفیت ۱۰۰۰ نفری برای جمع آوری “معتادان متجاهر” در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از اجرای طرح «جمع‌آوری معتادان متجاهر» در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۶۳۶

جام جم آنلاین کرمانشاه؛ کیوان گل آوری گفت: در آستانه ایام تعطیلات نوروز و در راستای پیشگیری از وقوع جرم، جمع‌آوری معتادین متجاهر در ایام تعطیلات نوروز دردستور کار قرار گرفته و جهت اجرا توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها، به فرماندهی انتظامی استان ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر از ۱۵ اسفند ماه آغاز و طی جدول زمانبندی بخصوص در ایام تعطیلات نوروز در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد کاهش جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های متعدد از جمله سرقت و … در ایام نوروز در استان باشیم.

گل آوری از ایجاد ظرفیت هزار نفری برای جمع آوری معتادان متجاهر استان خبر داد و افزود: در زمینه جمع آوری این افراد پلیس و شهرداری کرمانشاه با هم هماهنگی داشته و هماهنگی‌های آن انجام شده است.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد که نظارت لازم بر اجرای طرح تا اتمام آن انجام می‌پذیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها