مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از ایجاد ۹۵۹ سازه بتنی و تبلیغاتی به‌عنوان زیرساخت اطلاع‌رسانی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: محوریت اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی و خدمات سفر شهر اصفهان امسال بر چهار محور تلفنی سامانه ۲۴ ساعته ۱۳، تبلیغات محیطی شهر، بهره‌مندی از فضاهای مجازی و نرم‌افزار گردشگری «اصفهان من» است.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۹۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ سید علی معرک‌نژاد، امروز(چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه) در نشست خبری درباره اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۲،  اظهار کرد: محوریت اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی و خدمات سفر شهر اصفهان امسال بر چهار محور است، نخستین محور تلفنی سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ است که شهروندان سال گذشته ۱۳ هزار و ۴۰۰ تماس برای اطلاع از مباحث گردشگری با این سامانه برقرار کردند که دغدغه نخست مسافران طبق بررسی‌ها موضوع پیگیری اسکان بود.

وی افزود:  محور دوم اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تبلیغات محیطی شهر است که همچون سال گذشته از تمام ظرفیت‌های زیرساختی شهری در عرصه تبلیغاتی چون پایه‌های بنری، بتنی و هرگونه تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود و محور سوم اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر، بهره‌مندی از فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات، گفت: محور چهارم اطلاع‌رسانی، نرم‌افزار گردشگری«اصفهان من» است که ظرفیت فوق‌العاده‌ای جهت اطلاع‌رسانی و ارتباط با مسافران دارد، نرم‌افزار «اصفهان من» با یک همت جمعی برای نوروز ۱۴۰۲ در ۱۶ محور حمل‌ونقل، پارکینگ‌ها، موارد خدماتی و اسکان به‌صورت هوشمند طراحی شده است.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز سال گذشته ۱۳ هزار نفر از این اپلیکیشن استفاده کردند و امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به افزایش تعداد خدمات و ظرفیت‌ها تعداد استفاده‌کنندگان از این اپلیکیشن افزایش پیدا کند. یک قسمت مهمی تحت عنوان پخش زنده در اپلیکیشن «اصفهان من» برای امسال خواهیم داشت.

معرک‌نژاد ادامه داد: همچنین سعی داریم رادیو اینترنتی ویژه ایام نوروز از ساعت ۱۰ تا ۱۹:۳۰ از محل باغ فدک و ناژوان برقرار کنیم. برنامه سال تحویل از گلستان شهدا و حاشیه پل خواجو از شبکه اصفهان پخش می‌شود که در این برنامه چهره‌ها و شخصیت‌های شاخص کشوری حضور دارند، همچنین آیین رصد هلال ماه رمضان نیز سوم فروردین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با نرم‌افزار نشان منعقد شده که در جهت مسیریابی مسافران و شهروندان لیست مراکز درمانی، مکان‌های اسکان همچون هتل‌ها، برنامه‌های نظرسنجی، جایگاه سوخت و حمل‌ونقل و... در این نرم افزار بارگذاری شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از ایجاد ۹۵۹ سازه بتنی و تبلیغاتی به عنوان زیرساخت اطلاع‌رسانی اطلاع داد و گفت: همچنین نصب بیش از دو هزار پرچم در اصفهان متناسب با ماه مبارک رمضان و کاشت ۳۴۸ هزار و ۵۰۰ گل بوته شب‌بو در سطح شهر فضای اصفهان را بهاری‌تر می‌کند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها