چرا اوقاف نتوانست تمامی فقرا را بی نیاز کند؟
پاسخ مدیرکل اوقاف خراسان رضوی به برخي شبهات

چرا اوقاف نتوانست تمامی فقرا را بی نیاز کند؟

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح "آرامش بهاری" با طمع ضیافت الهی در ۱۲۳ بقعه این استان از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۵۶

حجت الاسلام محمد احمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: طرح "آرامش بهاری" با طمع ضیافت الهی در ۱۲۳ بقعه این استان از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به اینکه ۷۶۰ شهید در بقاع متبرکه خراسان رضوی مدفون هستند، افزود: طرح آرامش بهاری طبق سال‌های گذشته در سه حوزه خدماتی و رفاهی، فرهنگی و مذهبی با مشارکت چهار هزار نفر از نیرو‌های ستادی اداره کل و ادارات اوقاف و هیات‌های امناء بقاع متبرکه در استان اجرا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: در قالب طرح آرامش بهاری بیش از یک هزار سخنرانی و فعالیت‌های فرهنگی توسط مبلغان اعزامی به بقاع متبرکه ارائه می‌شود و همچنین ۴۵ خیمه فرهنگی در این ایام به زائران و مسافران ورودی به خراسان رضوی خدمات گسترده فرهنگی و مذهبی و آیینی ارائه می‌کنند.

به گفته وی، همچنین در محور‌های داورزن و نیشابور به مشهد، هفت ایستگاه خدمات رسانی به زائران ورودی به مشهد مقدس سازماندهی شده اند.

حجت الاسلام احمدزاده برگزاری دوره آموزشی مبلغان بومی و مستقربا حضور مسئولان فرهنگی و رؤسای ادارات استان و اجرای مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در آخرین پنجشنبه سال در ۷۰ بقعه دارای گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: اسکان زائران در بقاع متبرکه و اماکن موقوفه همچون حسینیه‌ها و پذیرایی از زائران در بقاع متبرکه با چای، شیرینی و شکلات و ارائه خدمات سلامت به زائرین در ایستگاه‌های سلامت مستقر در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این طرح است.

خبرنگار: مهری خزاعی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها