فرمانده فرودگاه‌ های پلیس پیشگیری انتظامی کشور خبر داد:

کشف ۷۵ میلیارد ریالی ارز، طلا و کالای قاچاق توسط پلیس فرودگاه

مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خبر داد:

انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از انهدام یک باند قاچاق حرفه‌ای ارز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، روح الله سلگی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز مازندران با حضور رؤسای کمیته‌های مربوطه و شرکت وبیناری فرمانداران استان، افزود: اعضای این باند ۱۸ نفره طی روزهای اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرهای آمل و بابل به دام افتادند.

این مسئول سیاسی همچنین با اشاره به تلاش موثر تلاشگران اداره کل اطلاعات مازندران در زمینه مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق، یادآور شد: با تلاش ویژه سربازان گمنام امام زمان طی روزهای گذشته یک شبکه شرط بندی و قمار با حجم کلاهبرداری ۵۰۰میلیارد تومانی در مازندران متلاشی شد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: امسال ۳۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مازندران کشف و ضبط شد که منابع حاصل از فروش این کالاها به خزانه دولت رفت.

سلگی با اشاره به مشکل قاچاق چوب در مازندران از طرح ویژه تشدید برخورد با قاچاقچیان چوب در این استان خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق چوب در مازندران، امنیت قاچاقچیان محصولات جنگلی در این استان برهم خواهد خورد.

وی با اشاره به سیاست اقتصادی منسجم دولت که موجب کاهش قاچاق در حوزه آرد و نان و فرآورده‌های غذایی شد افزود: باتقویت نظارت‌های قانونی و تمرکز بر حوزه پیشگیری فعالیت‌های کنترلی در این بخش تشدید خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه تشدید مبارزه با قاچاق موجب رونق تولید و پویایی اقتصاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تلاش‌ دستگاه‌های مسئول مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات در مازندران به ۱۴ روز کاهش یافت.

در این جلسه تعدادی از فرمانداران مازندران در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت، محصولات بهداشتی و تامین نیازهای بخش خدمات کشاورزی در سال آینده گزارشی ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها