مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:

۵۸۱ واحد مسکونی برای مددجویان خراسان جنوبی تامین می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 1915 واحد مسکونی در 40 نقطه خراسان رضوی تحویل مددجو می گردد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 1915 واحد مسکونی در 40 نقطه خراسان رضوی تحویل مددجو می گردد.
کد خبر: ۱۴۰۰۹۵۵

رضا سلم آبادی در آیین جشن واگذاری 1915 واحد مسکن مددجویی که با حضور یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی، جمعی از مسئولین استانی و ارتباط ویدئو کنفرانس با رئییس جمهور که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار گردید، با بیان اینکه 183 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: متناسب با نیاز به این ولی نعمتان خدمات ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن در استان پرداخت و گفت: در حال حاضر 4100 واحد مسکونی در قالب 4 تفاهم نامه در استان در دست احداث می باشد که تا سال ۱۴۰۳ تحویل مددجویان می شود، از این تعداد حدود 700 واحد در مشهد و ما بقی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.
وی با اشاره افتتاح ۱۹۱۵ واحد مسکونی در 40 نقطه استان بیان کرد: 317 واحد مسکونی خریداری و ۱۵۹۸ واحد مسکونی احداث شده است که برای خرید هر واحد 100 میلیون تومان توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض و 50 میلیون تومان وام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است و ما بقی با مشارکت خیرین ، تسهیلات بانکی و آورده مددجو تامین شده است.
سلم آبادی در خصوص مبلغ هزینه شده برای ساخت واحد های مسکونی گفت: بین 70 تا 100 میلیون تومان به صورت بلاعوض، 50 میلیون تومان به صورت وام از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، 100 میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ما بقی توسط خیرین، بسیج، سپاه و بنیاد علوی و مددجو پرداخت شده است.
وی افزود: 16 هزار وپانصد نفر مددجو در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۷ هزار و هفتاد نفر از این تعداد، تایید نهایی شده اند و برای ۸۴۲ واحد مسکونی، افتتاح حساب صورت گرفته و ۵۸۶ واحد مسکونی نیز در تمامی شهرستان های استان تخصیص پروژه انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی این سامانه در حال حاضر برای مددجویانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، باز می باشد و می‌توانند با مراحعه به سامانه ثبت خود را نهایی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها