مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برپایی بیش از ۳ هزار پایگاه نیکوکاری در میادین اصلی شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج و مصلی های نماز جمعه سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۸۸۰

جام جم آنلاین اصفهان ؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به شعار هفته نیکوکاری"هر روز عیدی دیگر است"، بیان کرد: شعار امسال به این مفهوم انتخاب شده که هر روزی مردم اقدام به کار خیر کنند همان روز عید است و دغدغه ما برای برگزاری این برنامه ها، ترویج فرهنگ خیر و احسان و انتقال آن به نسل آینده است.

کریم زارع با بیان رشد ۴۰ درصدی مشارکت های مردم نسبت به سال گذشته، گفت: مساعدت خیران و نیکوکاران علاوه براینکه نشانگر اعتماد عموم جامعه به این نهاد حمایتی است، بیانگر دغدغه مندی آنها برای انجام کار خیر و رفع مشکلات نیازمندان است.

زارع با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در نهادینه کردن روحیه نوعدوستی میان مردم موثر است، اظهار داشت: برگزاری مراسم نمادین جشن نیکوکاری در مدارس و پایگاه های سطح استان، به تقویت فرهنگ خیر و احسان بین نسل آینده کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هدایای خیران جمع آوری و تا قبل از پایان سال بین مددجویان و نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: مشارکت های مردم در حمایت از نیازمندان در طرح جشن نیکوکاری، از بهمن ماه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و امروز در پایگاه های نیکوکاری سطح شهر و فردا در مصلی های نماز جمعه برپاست.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اعلام آمادگی برای جمع آوری کمک های مردمی در حمایت از نیامندان، گفت: هم استانی های نیکوکار برای اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان و پایگاه های مستقر، اقدام و یا با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* همچنین واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها