استقبال بی‌نظیر آرژانتینی‌ها از ستاره‌های جام‌جهانی

نیمه‌شب فراموش‌نشدنی بوئنوس‌آیرس

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن عملکرد درخشان هم‌تیمی خود در پی‌اس‌جی در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را مورد تمجید و تحسین قرار داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۵۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که به همراه این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جام طلایی را بالای سر برد از عملکرد کیلین امباپه، هم‌تیمی خود در پی‌اس‌جی و رقیبش در فینال جام جهانی در ترکیب آبی‌های فرانسه، تمجید کرد.

مسی در فینال این رویداد بزرگ به همراه آلبی‌ سلسته در ضربات پنالتی فرانسه را ۴ بر ۲ شکست داد و بعد از ۳۶ سال جام را به آرژانتین برد.

مرد آرژانتینی در این دیدار دو گل زد و امباپه در تیم حریف، به سومین بازیکن تاریخ جام جهانی مردان بدل شد که در فینال هت‌ تریک می‌کند.

مسی درباره دیدار هیجانی فینال و عملکرد امباپه گفت: واقعا فینال نفس‌گیری بود. روند بازی، مو به تن آدم سیخ می‌کرد. کیلین سه گل باورنکردنی زد آن هم در یک فینال! قهرمان نشدن بعد از آن این اتفاق، دیوانه‌کننده بود.

ستاره آرژانتین ادامه داد: با این حال، او هم برنده شد و علاوه بر این، او می‌داند که قهرمان جهان شدن چه طعمی دارد. فینال فوق‌العاده‌ای برای فوتبال بود و حالا بازی کردن در کنار او در یک تیم، حس خوبی است. امیدوارم در پاریس کارهای بزرگی کنیم.

مسی که در پایان جام جهانی، جایزه بهترین بازیکن جام را هم از امباپه ربود، گفت: درست است، احساس خیلی خوبی دارم. سال اول حضور در پاریس، برای وفق پیدا کردن به کمی زمان نیاز داشتم اما این فصل را کاملا متفاوت شروع کردم و با یک عالمه اشتیاق. حالا در پی‌اس‌جی و شهر احساس راحتی بیشتری دارم و از این فصل واقعا لذت می‌برم. فکر می‌کنم تمام زندگی‌ام همینطور بوده است.

پی‌اس‌جی فردا به مونیخ سفر می‌کند تا در بازی برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف بایرن برود و باید شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.

فوق ستاره آلبی‌سلسته دراین‌باره هم گفت: به مونیخ می‌رویم و بازی بسیار سختی در پیش داریم، درست مثل بازی رفت. جزئیات کوچک نتیجه را تعیین می‌کند به ویژه اینکه در آن ورزشگاه بردن خیلی دشوار است. اما مفکر می‌کنم قادر به برگرداندن ورق هستیم. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان به ماجراجویی ادامه دهیم. 

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها