مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان:

"کیمیا" پذیرای میهمانان نوروزی است

همزمان در روز درختکاری در اردوگاه شیخ بهایی کمیته امداد استان اصفهان، ۴۴ اصله نهال به نیابت شهدا توسط مددجویان غرس شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۵۱۵

جام جم آنلاین اصفهان ؛ آرش محمدحسینیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی جمعیت هلال احمر و جمعی از دختران طرح یاس برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری، بیان داشت: کاشت نمادین ۴۴ اصله نهال توسط مددجویان طرح یاس به نیابت شهدا و چهل و چهارمین سالگرد تاسیس کمیته امداد امام (ره)، با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی انجام شد.

محمدحسینیان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره علت کاشت سه نهال، ادامه داد: بنا به فرمایشات ایشان اگر هر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال، از سال ۱۴۰۲ و در طول چهال سال محقق خواهد شد.

وی با تاکید به این موضوع، افزود: برای نهادینه کردن این مهم در بین جوانان، باید درختکاری را به یک دغدغه عمومی تبدیل کنیم تا سرلوحه زندگی همه مردم شود و به گونه ای برنامه ریزی داشته باشیم تا حفاظت از منابع طبیعی ملی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه نعمات الهی میراث ماندگار ما برای نسل های آینده است، گفت: امیدواریم با استفاده بهینه از منابع طبیعی موجود، در حفظ واحیای آن کوشا و امانتدار خوبی برای آیندگان باشیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها