راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش

خرید اینترنتی به طور کلی مزایای زیادی دارد، هر نباشد می‌توانید به راحتی از جای گرم و نرم خود در خانه خرید خود را انجام دهید، بین هزاران گزینه مختلف بچرخید و قیمت‌ها را مقایسه کنید و اتفاقا خیلی اوقات تخفیف‌ها و ویژگی‌هایی را پیدا کنید که در خرید حضوری احتمال وجودشان کمتر است.
خرید اینترنتی به طور کلی مزایای زیادی دارد، هر نباشد می‌توانید به راحتی از جای گرم و نرم خود در خانه خرید خود را انجام دهید، بین هزاران گزینه مختلف بچرخید و قیمت‌ها را مقایسه کنید و اتفاقا خیلی اوقات تخفیف‌ها و ویژگی‌هایی را پیدا کنید که در خرید حضوری احتمال وجودشان کمتر است.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۷۴

با این وجود وقتی قرار است وسیله‌ای را ندیده و لمس نکرده بخرید همیشه نگرانی‌هایی وجود دارد و خرید کفش زنانه اینترنتی یا کیف هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله چند نکته ساده و خلاصه را برای تجربه‌ی خرید اینترنی کیف و کفش با هم بررسی می‌کنیم.

راهنمای خرید اینترنتی کیف

بگذارید با خرید اینترنتی کیف شروع کنیم. کیف‌های معمولا گزینه‌ی مناسبی برای خرید اینترنتی هستند زیرا دردسر سایز و راحتی ندارند، با این وجود دو نکته را مد نظر قرار دهید:

ابعاد را با دقت بخوانید

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که هنگام خرید اینترنتی کیف وجود دارد، این است که خیلی اوقات ابعاد کیف از روی عکس مشخص نیست. شما ممکن است یک کیف کوچک (مینی بگ) را در عکس ببینید و فکر کنید با کیف با سایز استاندارد طرفید (یا بالعکس). خیلی‌ اوقات هیچ وسیله‌‌ یا شئ دیگری در عکس وجود ندارد و همین هم باعث می‌شود معیاری برای اندازه‌گیری نباشد و خطای دید به وجود بیاید. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب کیف حتما ابعاد را بخوانید و اندازه‌گیری کنید تا مطمئن شوید گزینه درستی را انتخاب کرده‌اید.

قیمت بیش از حد رویایی را باور نکنید

از باگ‌های خرید اینترنتی همین است که ممکن است کیفیتی را که انتظار دارید دریافت نکنید. نیازی به گفتن نیست که این روزها همه چیز در حال گران شدن است و برای دریافت کیفیت خوب باید پول متناسب با آن را هم پرداخت کنید. بنابراین اگر کیفی را دیدید که قیمتش به طرز عجیبی پایین و عجیب بود، شرط عقل این است که با احتیاط بیشتری آن را بررسی کنید.

 

راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش

راهنمای خرید کفش زنانه اینترنتی

خرید کفش نسبت به کیف سخت‌تر است. پای هرکس با شخص دیگر متفاوت است و حتی در صورتی که سایز آن مناسب باشد ممکن است قالب پای شما متفاوت باشد. به هرحال با خرید کفش به صورت اینترنتی یک درصدی ریسک را قبول می‌کنید، اما با رعایت نکات زیر می‌توانید این ریسک را به حداقل برسانید:

از فروشندگان معتبر خرید کنید

این نکته آخر هم نیازی به گفتن ندارد، همیشه خرید اینترنتی را از جایی خرید کنید که معتبر باشد. نیازی نیست حتما از مارک‌های خارجی و بسیار لوکس خرید کنید، یک برند ایرانی معتبر می‌تواند کیفیت خوب را در ازای قیمت متناسب تامین کند. همیشه به این دقت کنید که آیا اصلا عکس‌ها و فیلم‌های محصول توسط خود سایت یا پیج تهیه شده‌اند یا این که از جاهای دیگر برداشته‌ شده‌اند؟ اگر عکس‌ها از خود فروشنده نباشد احتمال این که آن محصول یا حداقل کیفیت مشابه را دریافت نکنید بسیار زیاد است.

سایز درست را انتخاب کنید

این‌جا اعتبار فروشگاه آنلاینی که می‌خواهید از آن خرید کنید خودش را بیشتر نشان می‌دهد. اگر از یک فروشگاه آنلاین خوب خرید کنید احتمالا یک جدول سایز درست و اصولی برای کفش‌ها وجود دارد. قبل از اقدام به خرید حتما این جدول را مطالعه کنید و طول کف پای خود را با متر یا یک خط‌کش اندازه گیری کنید. حتما هم این کار را برای هر دو پا انجام دهید زیرا خیلی اوقات سایز دو پا مقدار کمی با هم تفاوت دارد. سپس اندازه‌ها را با جدول گذاشته شده انطباق بدهید و با خیال راحت کفش مورد علاقه خود را سفارش دهید.

کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند

خرید این مدل کفش به صورت آنلاین شاید از سخت‌ترین کارها باشد. به هرحال در خرید آنلاین نمی‌توان میزان راحت‌ بودن کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند را متوجه شد و پوشیدن کفش پاشنه بلند در حالت عادی هم ساده نیست.

با این وجود می‌توانید یک سری نکات ساده را در نظر بگیرید. یکی از چیزهایی که شاید به آن دقت نکرده باشید، فاصله بین پاشنه تا قسمت پنجه کفش است. هر چه این فاصله بیشتر باشد و پاشنه عمودی‌تر باشد، پاشنه پا وزن بیشتری را تحمل می‌کند و کفش راحت‌تر خواهد بود. در حالت مقابل یعنی وقتی که پاشنه حالت شیب‌دار داشته باشد و فاصله آن از پنجه کمتر شود، بیشتر وزن پا روی پنجه می‌افتد و تحمل کفش سخت‌تر خواهد بود.

برای خرید خود هدف داشته باشید

هدفی برای خرید خود پیدا کنید. خیلی اوقات قرار گرفتن مدام در معرض عکس‌های وبسایت‌ها و پیج‌ها یا قیمت‌های مناسب وسوسه‌کننده به نظر می‌رسد و در دراز مدت می‌بینید کلی پول خرج کرده‌اید و در عین حال وسایل لازم برای خود را هم ندارید. هر خرید شما باید یک هدف یا بهتر بگوییم راهی برای استفاده داشته باشد. به عنوان مثال در مورد خرید کفش زنانه اینترنتی، آیا این کفش برای ورزش است یا پیاده‌روی؟ آیا یک کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند لازم دارید یا کفشی تخت را ترجیح می‌دهید که در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده باشد؟

سیاست‌های فروشگاه را چک کنید

مهم‌ترین نگرانی هنگام خرید اینترنتی، مناسب نبودن سایز یا جنس آن کالا است. این جا هم اگر فروشگاه اینترنتی معتبری را انتخاب کنید می‌توانید خیلی راحت‌تر اعتماد کنید. فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و معتبر معمولا قوانین بازگشت یا تعویض کالا‌ی منصفانه‌ای دارند، بنابراین اگر سایز کفشی که خریداری می‌کنید با آن چه در سایت گفته شده مغایرت داشته باشد یا شکل و جنس آن با عکس‌ها تفاوت داشته باشند، به راحتی می‌توانید برای تعویض یا مرجوع کردن آن اقدام کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد خرید کیف و کفش به صورت اینترنتی چند نکته ساده و سریع را بررسی کنیم. خرید کفش زنانه اینترنتی و یا کیف، در صورتی که این نکات را رعایت کنید و مهم‌تر از آن، از جای مناسبی خرید کنید، نه تنها ریسک ندارد بلکه می‌تواند تبدیل به تجربه‌ای لذت بخش شود. همواره سعی کنید قبل از مشخصات به خوبی تحقیق کنید و مشخصات مختلف کالا را چک کنید و مطمئن باشید دیگر به راحتی به سراغ خرید حضوری نخواهید رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها