سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این کلانشهر مهیای عید نوروز و ماه مبارک رمضان می‌شود گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز مدیریت شهری با انجام اقدامات و برنامه‌های مختلف آماده پذیرایی از سال جدید و بهار قرآنی شود.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز، عمار ایزدیار در پایان نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، و میلاد منجی عالم امام زمان (عج) در جمع اصحاب رسانه به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهارداشت: تنظیف و فضاسازی مناسب در راه‌های اصلی و ورودی شهر، میدان‌ها، حفاری‌های سطح شهر، رنگ‌آمیزی سرعت گیر و بلوارها و جداول، رفع مشکل انسداد پیاده روهای شهری، ساماندهی دستفروشان و... از دیگر اقدامات مدیریت شهری است که باید ساماندهی شود.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در ایام نوروز کرج میزبان شمار زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور است و این امر نیاز به اجرای طرح‌های مختلف نوروزی را در عرصه‌های مختلف دو چندان می‌کند.

عضو شورای شهر بیان کرد: با توجه به اینکه، کرج محل اسکان اقوام مختلفی از ایران زمین است، می‌توان اقدامات گسترده و کلانی را در زمینه فرهنگی و اجتماعی با محور شناساندن این کلانشهر انجام داد.

ایزدیار با تأکید بر اینکه مسئولان مرتبط باید جهت ساماندهی مسائل ترافیکی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند، اذعان کرد: زیباسازی چشم انداز شهری و روان‌سازی ترافیک خیابان‌ها و معابر عمومی از مهم‌ترین نیازهای این کلانشهر است در این راستا برنامه‌ها و اقدامات متنوعی در بخش خدمات شهری که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره شهروندان دارد انجام شود.

وی از لایحه شهرداری در خصوص اختصاص اتوبوس به راهیان نور خبر داد و افزود: با مصوبه شورای شهر تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس و هزینه میان وعده جهت عزیمت دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غالب راهیان نور موافقت شد.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها