مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام خبر داد:

اجرای نمایش عروسکی در اعماق اقیانوس ها در جشن نیمه شعبان ایلام

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد:

پخش زنده جشن نیمه شعبان ایلام از شبکه های استانی و سراسری

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان در استان ایلام به‌صورت پخش زنده از شبکه های استانی و سراسری پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۲۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت الاسلام محمدعلی نجفی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام  افزود: با هماهنگی های انجام گرفته بخشی از آنتن شبکه سه و شبکه پویا به پخش آیین جشن بزرگ نیمه شعبان ایلام اختصاص می‌یابد.


وی ادامه داد: این‌ ویژه برنامه روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه در حدفاصل میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه سیدالشهداء(ع) شهر ایلام برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان  ایلام از همه مردم ولایتمدار استان برای شرکت گسترده و باشکوه در این آیین معنوی دعوت کرد

وی افزود: این جشن برای اولین بار در کشور(غیر از استان قم) به صورت ۱۰ ساعته و مفصل و با محوریت، همکاری، همراهی و مشارکت گروه های مختلف مردمی در شهر ایلام برگزار می شود.


حجت الاسلام نجفی تاکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری این جشن در مرکز شهر است سعی شده به اهالی بازار و همچنین کسبه محل اجرای برنامه آسیبی از لحاظ کسب و کار و درآمد وارد نشود.


وی افزود: در این جشن بزرگ یک جایگاه ویژه برای اجرای برنامه های خاص از جمله انیمیشن لوپتو ، عموهای فیتیله ای با اجرای محمد مسلمی، عوامل محبوب برنامه منم بچه مسلمون شبکه پویا، مولودی خوانی های مفصل و متنوع در نظر گرفته شده است.


حجت الاسلام نجفی گفت: حضور مداحان بومی و کشوری، هشت گروه سرود، چهار گروه تئاتر، چهار خواننده با اجرای برنامه های مفصل، پویش پنج هزار نفری سلام فرمانده، مراسم نورافشانی و غیره از دیگر برنامه های متنوع این جشن بزرگ خواهد بود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان گفت: در این  ۱۰ ساعت، هر یک ساعت یکبار قرعه کشی انجام و جوایز نفیسی از قبیل ۷۰ سفر کربلا و مشهد، ۴۰ ساعت هوشمند، پاور بانک، لوازم ورزشی، لوازم منزل و ایرپاد به برندگان اهداء خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها