به گزارش جام جم آنلاین، زند درباره جزییات انتشار دود از قطارهای نسل یک در روز گذشته در ایستگاه شهید بهشتی گفت: قطار شماره ۱۱۶ در خط یک متروی تهران که یکی از قطارهای قدیمی و از نسل DC است، در ساعت ۱۷:۱۳ در این خط از ایستگاه تجریش به سمت ایستگاه کهریزک در حرکت بود که هنگام ورود به ایستگاه شهید بهشتی به علت داغ شدن مقاومت سقفی در بالای واگن شماره ۴ ، بوی سوختگی متصاعد و دود در فضا منتشر شد.
زند افزود: به محض بروز این حادثه مسافران این قطار تخلیه و متصدی سکوی غربی ایستگاه شهید بهشتی بلافاصله پس از مشاهده دود ناشی از جرقه با کپسول آتش نشانی آن را اطفاء کرد تا سرویس دهی در خط از سر گرفته شود. این نقص فنی که در برخی از قطارهای قدیمی رخ می دهد مشکلی برای سلامتی و ایمنی مسافران ایجاد نمیکند و شایعات اخیر مبنی بر انتشار دود مسمومیتزا در مترو قویا تکذیب میشود.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران درباره ایجاد اختلال در یکی از قطارهای خط چهار مترو در صبح امروز یکشنبه -۱۴ اسفندماه۱۴۰۱- نیز گفت: وقوع این مورد هم به دلیل اختلال فنی بوده که تلاش شد خیلی سریع مشکل حل شود.
بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان درباره شایعاتی که درباره برداشته شدن چکش های ایمنی از داخل واگنها مطرح شد، اظهار کرد: چکشهای ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که فردا -۱۵ اسفند- به واگنها بازگردانده خواهد شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: