کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۶
نویسنده احمد میراحسان | پژوهشگر و مستندساز

موضوع مسمومیت نور چشمان ما، دختران ما در مدارس، در هیچ صورتی مسأله کم‌اهمیتی نیست اما حقیقت آن است که زوایای دیدی وجود دارد که تهمیت مضاعف به این توطئه هولناک می‌دهد. این منظرهای جنایت جهانی علیه دختران ما در مدل فهمی که فعلا حدسی عقلی است تا مستندات و مدارک آن کشف شود و عاملان این جنایت ضدبشری مشخص و هویت‌شان شناسایی شوند.

۱ــ بنا به نشانه‌های بسیار قوی این توطئه جنایت‌بار محتملا باید در دایره‌ مرکز هماهنگی عملیات مشترک سیا و موساد و سازمان تروریستی منافقین و داعش و ایفای نقش رسانه‌های انگلیسی، آمریکایی و وهابی چون بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال و به‌کارگیری نفوذی‌های جانی‌شان در ایران کاوش شود. دلیل عقل چنین حدسی عملیات ضدانسانی و وحشیانه مستمر ۴۴ساله همین دشمنان خونی و الگوهای ایجاد بحران شناخته‌شده و ‌خشونت ضد‌بشری و آدمکشی‌های باورنکردنی‌شان است.

۲ــ جدا از نقش مستقیم‌شان در براندازی و جنگ و ترور و اقدامات خونریزانه تجزیه‌طلبی و... آمادگی‌شان در به‌کارگیری هر وسیله بی‌شرمانه و بی‌شرفانه‌ای است همچون کشتار کودکان دچار بیماری‌های صعب‌العلاج همچون بیماری عفونی پوستی، موسوم به پروانه‌ای که شاهدی است برای براندازی و انتقام از ملتی که در فرصت ابراز نفرت ملی ظاهر و آشکار را در موعدهایی چون راهپیمایی و تظاهرات جشن ۲۲بهمن، از آنها از دست نمی‌دهد.

۳ــ پروژه مستمر زمینه‌سازی و براندازی ددمنشانه ۴۴ساله آنها، شکی به‌جا نمی‌نهد که از هر وسیله جنون‌باری سود جسته و چون مقاومت ملت را دیده‌اند وحشی‌تر شده و ابایی ندارند که چنگ و دندان علنی به ملتی نشان دهند که از پا نمی‌نشیند. در ایران این ملت است که بلایی مثل بمباران شیمیایی و تحریم‌هایی را که هلاکت‌بار می‌دانستند، تحمل کردند و به ایستادگی‌شان افزودند.

۴ــ اما مهم‌ترین وجه قضیه هنوز گفته نشده؛ پروژه تغییرجهانی استکبار جهانی، در ستیز با اسلام نیازمند دو امر مسجل است، بحران‌زایی مدام و حس ناامنی داخلی دال بر وانموده‌ بی‌کفایتی حکمرانی و دیگری تسلط کامل بر روح، ذهن و زمان زندگی نسل جوان و مسخ آن و فرو بردنش در چاه ظلمانی فضای مجازی و گسست از واقعیت و هر ارتباط زنده اجتماعی واقعی فایده این گسست فراوان است، توسعه جهان مجازی به معنی در اختیار گرفتن کانال اطلاع‌رسانی و غیر‌قابل شناسایی بودن اخبار جعلی و شایعات و نفوذ روز‌افزون تربیت فسادانگیز، فحشا و تصرف همه اوقات جوانان است. به این ‌سان اتفاق بزرگ و نتیجه برای دشمن گسست جوانان از زندگی واقعی و کار ثمربخش و ارتباطات زنده و از گفت‌وگو با دیگران و ممانعت از رشد خرد و رابطه عاطفی جوانان با دوستان اهل ایمان و بیانگر حقایق و ممانعت از تأثیر اخبار درست و حقیقی و توسعه اخبار نامعقول، کذب، ضد ملی و سیاه است .

۵ ـــ در این کار است که مسأله توسعه صنعت فرهنگ (بخوان ضد فرهنگ) و ابزار تکنولوژیک و متکثر القائات ضد فرهنگی، اینترنت و فضای مجازی فواید گوناگون دارد.

۶ ـــ به‌ این‌ سان در کنار همه فواید این جنایت در القای بی‌اعتمادی و بی‌کفایتی جمهوری اسلامی و بحران‌زایی و ایجاد بدبینی ما با یک گام مؤثر در تعطیلی کلاس‌های زنده و پرتاب دانش آموزان در فضای مجازی روبه‌روییم که همراه افت کسب دانش، رشد احاطه و سلطه فضای مجازی را در بردارد. فضایی که با تسلط کفار محارب، بر آن در مسیر فحشا فسادزایی، گسست ازجمهوری اسلامی و حکومت، بردگی و فرمان‌پذیری از دشمن عمل می‌کند و با استفاده معقول مشروع و به سود منافع ملی و استقلال و آزادی ما تفاوت ماهوی دارد.

۷ـــ مسلم است که ملت ایران می‌فهمد این جنایات چه اهدافی در دل دارد و با شناخت هوشمندانه‌اش راهی را نمی‌رود که دشمن غدار می‌خواهد. همچنان‌که طی جنگ تحمیلی تسلیم نشد و با مقاومت جانبازانه رویاهای خاورمیانه‌ای ضد انقلاب اسلام‌ستیز را به گور برد و نیز در دیگر جنایات، اکنون هم راه مقاومت و نقش بر آب کردن مقاصدشان را پیشه خواهد کرد.

۸ ـــ حضور اخیر و علنی ثابتی، شکنجه‌گر ساواک و کثافت‌کاری علنی کسانی چون شیطانک‌های نفرت‌انگیز زشت، علیزاده و گلشیفته فراهانی و فاحشگان مزور و مزدور و سلبریتی‌های خودفروش ورزشی و سیاسی، یک پیام در برداشت: شکست و نومیدی کامل فرعونیت مدرن از انقلاب اسلامی و عدم حرکت مردم، ضد انقلاب‌شان با همه فشارهای گوناگون و توطئه‌های اقتصادی و بازار ارز و تحمیل مشقت مالی بر مردم و ایجاد اغتشاش و....کارشان را به درندگی علنی و ایجاد رعب کشانده است. ایفای نقش علنی ساواک ازهمین‌جا معنادار می‌شود .

۹ـــ هگل می‌گوید وقایع در تاریخ دو بار اتفاق می‌افتد. بار اول به‌صورت تراژیک و بار دوم به صورت کمیک. ساواک و ثابتی‌ها در گذشته زمان ترس‌زدگی و رعب، نقش وحشیانه‌شان تأثیر داشتند اما امروز با این ماجراهای عظیم و رفتارهای هولناک استکبار در ایران و جهان اسلام و رشادت‌های مردم و جان‌بازی‌شان این کنش جمعی کردن درندگی ساواک، برابر عظمت مقاومت ملت یک جوک خرفت و بدبخت و مفلوک به‌شمار می‌آید. القای تعطیلی مدارس از ترس، تاکتیک احمقانه‌ای است .

۱۰ـــ در اینجاست که مطالعات فرهنگی در ارتباط با صنعت فرهنگ و درک ما ازتوطئه ابزار فرهنگی به‌وسیله شیطان بزرگ و اذنابش در متن توطئه بزرگ اسلام‌ستیزی در آسیای غربی و در نقش رسانه مجازی و تمایل دشمن به حذف روابط زنده بین ملت، خیلی مهم است و اگر در نفی آن هوشمندی به‌خرج ندهیم، البته به‌زور رسانه‌های ضد فرهنگ دشمن، نیروی عادی‌سازی، وارونه‌سازی، محق‌سازی و باورسازی ضربه خواهندزد اما خدا با جنایتکاران، کفار و کذابان نیست و مدد او شامل حال مؤمنان است. راه خرد، ایمان، تقوی، صدق، معرفت، عمل صالح و پیروی از عقل و قرآن و اهل‌بیت(ع) وحی و صبر و مقاومت تنها راه راست و تداوم بخش پیروزی بوده و خدا شکست‌ناپذیر است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها