تولید شش ويدئو با عنوان «سؤالات پركاربرد» به زبان انگليسی
به همت مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی صورت گرفت

تولید شش ويدئو با عنوان «سؤالات پركاربرد» به زبان انگليسی

طی بهمن ماه سال جاری بیش از ۹۰۰ نفر زائر و گردشگر داخلی و خارجی ازکتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بازدید کردند.
طی بهمن ماه سال جاری بیش از ۹۰۰ نفر زائر و گردشگر داخلی و خارجی ازکتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۷۸

خراسان رضوی - جام جم آنلاین- محمدجوادقوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ۷۳۶ هزارنفر از این تعداد را زائر و مجاور عنوان کرد که در قالب۲۷ گروه به بازدید از این کتابخانه پرداختند.وی اظهار کرد: ۲۰۱ گردشگر خارجی نیز در ۲۱ نوبت از ۲۹ کشور از کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی بازدید به عمل آوردند.
قوی، قدمت تاریخی کتابخانه آستان قدس رضوی، سبک معماری ساختمان جدید کتابخانه، امکانات موجود و خدمات متنوعی که کتابخانه مرکزی رضوی ارائه می دهد را از عواملی دانست که گروه های بازدید کننده را علاقمند به  بازدید از این مجموعه  می کند .
وی، اندونزی، مالزی، تایلند، میانمار،چین، هند،پاکستان، افغانستان، بنگلادش، تونس، لبنان، عراق و آلمان را از جمله کشورهایی برشمرد که گردشگرانی از آن برای بازدید از فضای کتابخانه دیدن کردند.
قوی همچنین سردار فتح الله جعفری، استاد دانشگاه امام حسین(ع)، خانم دکتر خوارزمی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، خانم دکتر جوکار، فوق تخصص رشته علوم پزشکی هسته ای دانشگاه تهران، دانشجویان رتبه برتر کنکور سراسری، اساتید هیئت علمی دانشگاه شاهرود ، علمای اهل تسنن و اساتید دانشگاه های پاکستان را از جمله شخصیت های بازدید کننده از کتابخانه رضوی برشمرد.
شایان ذکر است، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با زیربنای 37هزار متر مربع  در5طبقه و میلیون ها منبع مطالعاتی خدمات متنوعی را به اعضای خود ارائه می کند و اعضای تالار محققان این کنابخانه به صورت 24 ساعته از خدمات کتابخانه مرکزی رضوی بهره مند می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها