آیا می دانستید که می توانید به صورت اقساطی به خارج از کشور سفر کنید؟ و یا تنها با پرداخت نصف هزینه مبلغ تور به مسافرت بروید؟ بله آرزوی سفر تمامی این شرایط و ضوابط را برای شما فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۳۹۹۵۵۱

شرایط سفر به دلیل افزایش هزینه ها و نرخ ارز کاملاً تغییر کرده است، به طوری که امسال افراد کمتری قصد سفر دارند و انتظار می رود افراد کمتری به خارج از کشور سفر کنند. با توجه به نوسانات نرخ ارز و بالا رفتن هزینه سفر، شرکت آرزوی سفر پارسیان بر آن شده تا با ارائه تورهای اقساطی در مسیر های مختلف به مقاصد خارجی، امکان سفر را تسهیل نماید.

تورهای اقساطی آرزوی سفر چه ویژگی هایی دارد؟

برای استفاده از تورهای اقساطی آرزوی سفر، تنها نیاز به ارائه چک بانکی (صیاد) است و فرایند اداری پیچیده‌ای ندارد.

شرایط استفاده از تورهای اقساطی آرزوی سفر به چه صورت می باشد؟

مسافرین عزیز، پس از انتخاب تور مسافرتی مورد نظرشان، می بایست ابتدا 50 درصد از مبلغ کل تور را به صورت نقد پرداخت نمایند و مابقی آن به صورت اقساط 2 تا 12 ماهه (بسته به انتخاب خود مسافر)، با کارمزد 4 درصد محاسبه میگردد. تاریخ اولین قسط نیز از یک ماه بعد از تاریخ قرارداد محاسبه می شود.

 

مروری کوتاه برای انتخاب تورهای اقساطی

اکنون می دانیم که هم مسئله مالی و هم نیاز انسان ها به سفر برای افزایش روحیه و رسیدگی به مسائل معنوی مهم است. تورهای اقساطی در چنین شرایطی مفید هستند. لازم به ذکر است که قیمت تورهای مسافرتی ارائه شده با توجه به نوع پرواز هوایی رفت و برگشت، هتل ها، مدت زمان اقامت و مقصد سفر متفاوت می باشد.

در ادامه به معرفی 3 مقصد پر بازدید خارجی که می توانید به صورت اقساطی به آنجا سفر کنید، می پردازیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع لیست تورهای اقساطی از سایت آرزوی سفر دیدن کنید.

نوروز امسال را قسطی به سفر بروید

تور استانبول قسطی

استانبول یکی از پربازدیدترین شهرها در تور ترکیه است و از آنجایی که برای ورود به این کشور نیازی به اخذ ویزا نیست، سالانه گردشگران زیادی از ایران به این شهر سفر می کنند. استانبول، بزرگ‌ترین شهر این کشور، به دلیل جاذبه‌های تاریخی متمایز و مراکز خرید فراوان، به عنوان یکی از مقاصد برتر برای گردشگران شناخته شده است. شما می توانید با بازدید از این شهر با تاریخ و فرهنگ ترکیه آشنا شوید و همچنین در حین گشت و گذار از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید مشهورترین جاذبه گردشگری که می توانید در تور استانبول ببینید، ایاصوفیه معروف است که احتمالاً نام آن را بارها شنیده اید. البته، جاذبه های این شهر تنها به این مورد ختم نمی شود. در هر محله و در گوشه و کنار شهر می توانید انبوهی از جاذبه های گردشگری را بیابید که هر کدام تاریخ خاص خود را دارند.

در طول سال فستیوال های خرید متعددی در استانبول برگزار می شود که بازدیدکنندگان را به سفر به اینجا و تجربه خرید از بهترین برندهای خارجی و ترکیه ای ترغیب می کند. شما می توانید با خرید تورهای اقساطی استانبول از این شهر بی نظیر توریستی لذت ببرید.

نوروز امسال را قسطی به سفر بروید

تور دبی قسطی

در سال های اخیر تور دبی یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی بوده که هر ساله مسافران زیادی برای تجارت و تفریح به این شهر می آیند. دبی به دلیل داشتن برج های بلند، هتل های مجلل و مکان های تفریحی متعدد، یکی از پیشرفته ترین مقاصد گردشگری جهان است. تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای سفر به دبی محسوب می شود. در این زمان شرایط آب و هوایی هنوز گرم نشده و امکانات تفریحی متنوعی ارائه می‌شود. همچنین در این شهر مانند ایران عید باستانی نوروز  را جشن می گیرند و مسافران می توانند در این مراسم شرکت کنند.

 

نوروز امسال را قسطی به سفر بروید

 

تور تایلند قسطی

تور تایلند یعنی سفر به یکی از بکرترین و زیباترین مناطق طبیعی جهان! این کشور به دلیل وجود زیبایی های طبیعی گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و آنها را شیفته این بهشت رویایی می کند. تایلند یک مقصد شگفت انگیز برای سفر است که می توانید در سواحل و جزایر با آب های فیروزه ای آن به استراحت بپردازید و از فعالیت های آبی متنوع لذت ببرید.

این کشور در مقایسه با سایر کشورهای آسیای شرقی دارای آب و هوای مناسبی است که آن را به یکی از بهترین مقاصد سفر در جهان تبدیل کرده است. در تور تایلند بسته به سلیقه خود می توانید از یکی از شهرهای پوکت، بانکوک، کرابی یا پاتایا دیدن کنید و یا با انتخاب تورهای ترکیبی به چند شهر سفر کنید.

شرکت آرزوی سفر پارسیان مجری مستقیم تور روسیه اقدام به ارائه تورهای اقساطی با بهترین قیمت نموده است. شما می توانید با انتخاب تور دلخواه خود تنها با نصف مبلغ تور سفر کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش از طریق تماس با 02145128 ارتباط برقرار نمائید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها