دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران

امدادرسانی جهادگران جنوب غرب تهران در مناطق زلزله زده خوی

حجت الاسلام حمزه محمدی در رابطه با امدادرسانی نیروهای جهادی شهرستان اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان در مناطق زلزله زده خوی گفت: بعد از شنیدن خبر زلزله ستادی متشکل از گروه های جهادی و فعالان فرهنگی خودجوش مردمی تحت عنوان ستاد مردمی شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم تشکیل شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۵۲۸

ایشان افزود: این قرارگاه در روستای گوهران در ورودی شهرستان خوی مستقر شده و با ایجاد آشپزخانه متمرکز از کمپ های زلزله زدگان پذیرایی می‌کند. همچنین کمک های مردمی که از مناطق مختلف سه شهرستان اعم از چهاردانگه، احمدآباد و اسلامشهر، واوان نسیم شهر، گلستان، نصیرشهر، پرند و رباط­کریم به دست ما می رسد، ضمن تفکیک و با تیم شناسایی متشکل از نیروهای جهادی ما و دوستان محلی که منطقه را به خوبی می‌شناسند به دست افراد نیازمند کمک می رسد.

حجت الاسلام محمدی در پایان نیز اشاره به قدرانی مردم شهرستان خوی از مردم جنوب غرب استان تهران گفت : ان‌شاءالله بتوانیم قدم کوچکی برای آسایش و رفع مشکلات مردم عزیزمان در شهرستان خوی برداریم.

لازم به ذکر است که از روزهای ابتدایی زلزله خوی جهادگران جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران با استقرار در مناطق این شهرستان مشغول به امداد رسانی به مردم در کمپ ها و محل های اسکان آسیب دیده گان زلزله هستند.اهدای کمک های مردمی به زلزله زدگان ، طبخ و توزیع غذای گرم ، توزیع لوازم بهداشتی و گرمایشی از جمله خدمات جهادگران در مناطق شهرستان خوی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها