مدیرکل محیط زیست استان البرز اعلام کرد

تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان گونه‌های وحشی

استاندار البرز با بیان اینکه مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران شمال در بهار سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بهره برداری کامل از مناطق یک و دو آزادراه تهران-شمال در مجموع سالانه ۱۰۰ میلیون لیتر کاهش مصرف بنزین را به همراه دارد.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۲۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه بازدید از روند پیشرفت منطقه دو آزاداره تهران-شمال که با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان کشور صورت گرفت، با اشاره به اینکه منطقه دو این پروژه به طول ۲۲ کیلومتر در حوزه استان البرز قرار دارد، گفت: ارتقا ایمنی، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت مزایای بهره برداری از آزادراه تهران-شمال محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون با استفاده از منطقه یک آزادراه مسافت سفر از تهران به شمال ۶۰ کیلومتر کاهش یافته و با بهره برداری از منطقه دو، ۷ کیلومتر دیگر نیز از این مسیر کاسته می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه تونل البرز در منطقه دو به طول ۶.۵ کیلومتر طولانی ترین تونل غرب آسیا محسوب می شود، افزود: در منطقه دو آزادراه، ۷۴ درصد مسیر، داخل تونل است.

وی افزود: ضرورت دارد که مدیران در حوزه‌های مربوطه به وظایف و تکالیف خود در این پروژه آگاه بوده و نهایت همراهی را نیز داشته باشند.

استاندار البرز با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی در خصوص این پروژه، گفت: امید است با اهتمامی که شکل گرفته مسیر رفت منطقه دو آزادراه تهران_شمال در بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد تا با کاهش چشمگیر بار ترافیک ورودی کرج و جاده کرج_چالوس باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها