بررسی وضعیت فوتبال استان در گفت و گو با «حمید پروازه» مربی باشگاه کیامهر:

توجه به رده های پایه مهمترین راه پیشرفت فوتبال استان است

محمودرضا شهلایی، با بیان اینکه هم اکنون از ظرفیت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سدهای استان حدود ۶۸۵ میلیون مترمکعب آن یعنی نزدیک به ۵۰.۷ درصد خالی است، افزود: ذخیره کنونی سدهای استان حدود ۶۶۵ میلیون مترمکعب می‌باشد.
کد خبر: ۱۳۹۸۹۱۷

جام جم آنلاین؛مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به نیمی از ظرفیت ذخیره سدهای کرمانشاه خالی است، ابراز امیدواری کرد در اسفندماه آورد مناسبی برای سدهای استان خصوصا دو سد گاوشان و سلیمانشاه داشته باشیم.

وی آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری تا کنون را نیز ۲۶۱ میلیون مترمکعب برآورد کرد و یادآور شد: میزان ذخیره سدهای استان در ابتدای سال آبی نیز ۶۶۲ میلیون مترمکعب بود که بخشی از آن برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت استفاده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بیشترین میزان ذخیره سدهای استان را با حدود ۲۵۰ میلیون مترمکعب مربوط به سد گاوشان دانست و اظهار کرد: بیشترین میزان پرشدگی هم مربوط به سد تنگ حمام است که اکنون در شرایط سرریز قرار دارد.

شهلایی میزان کنونی پرشدگی سدهای استان را نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته نامناسب اعلام کرد و افزود: امیدواریم در اسفندماه و با گرم شدن دمای هوا میزان ذخیره سدهای استان بهبود یابد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دمای هوا در اسفند و خصوصا در شهرستان‌های شرقی استان بالا باشد، شاهد آب شدن برف‌ها و سرازیر شدن رواناب در حوزه آبریز دو سد گاوشان و سلیمانشاه خواهیم بود که میزان ذخیره این دو سد را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه افزایش ذخیره سدهای با مصرف شرب از جمله سد گاوشان را برای فصل گرمای پیش رو بسیار ضروری دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها