با حضور معاون وزیر و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شرکت شهرك‌هاي صنعتي

معرفی سرپرست جدید سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری

بالاخره پس از ماه هاه کش و قوس ظهر امروز و با حضور مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي آئین تودیع و معارفه سرپرست سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۸۷۹۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری ؛ با گذشت یک و سال و نیم از استقرار دولت سیزده بالاخره  سرپرست صمت استان که یکی از سازمان های اقتصادی و کار آفرین است ظهر امروز سه شنبه دوم اسفند با حضور علي رسوليان، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتی، محمد کاظم منزوی چالشتری سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری، آیت الله مظفری وانانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جهانبخش سلیمیان دهکردی مدیر غامل شرکت گاز استان، احمدرضا صباغی فرادنبه مدیر عامل شعب بانک ملی استان و دیگر مسئولان و مقامات محلی ظهر  امروز در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

معرفی سرپرست جدید سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری

ارائه گزارش عملکرد مدیر سابق صمت استان سجاد رستمی کندری

در ابتداء مراسم سجاد رستمی کندری مدیر سابق صمت استان ضمن خوشا مد گوئی به حضار و مدیران حاضر در جلسه گزارشی از 3 سال خدمت در حوزه صمت را عنوان و از همه مدیران تشکر کرد.

هر آمدنی را رفتنی است 

معرفی سرپرست جدید سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری

علي رسوليان، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، رئيس هيأت مديره و مديرعامل  شرکت شهر ک های صنعتی

در ادامه علی رسولیان ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در شهرکرد مرکزاستان گفت هر آمدنی را رفتنی است و هر رفتنی را آمدنی  ولی باید برای مردم کار و خدمت سرلوحه امور باشد.

تولید کنندگان نقش مهمی در کار آفرینی و توسعه استان خواهند داشت

رسولیان در ادامه گفت: کارآفرینان و تولیدکنندگان در بهبود معیشت مردم و ریشه‌کنی فقر نقش‌آفرینی کنند و موجبات رشد اقتصادی استان و جامعه باشند.

افزایش تولید اشتغال پایدار را بدنبال خواهد داشت و این یک موضوع مهم در امورات مردم است

رسولیان افزایش تولید را منجر به اشتغال پایدار دانست و افزود: وضعیت صنعت در چهارمحال و بختیاری باید بهبود یابد و شاهد گسترش و توسعه صنعت در همه بخش های مختلف استان باشیم.

 

در خاتمه از خدمات سه ساله سجاد رستمی کندری مدیر سابق صمت استان تقدیر و تشکر بعمل آمد و فضل الله رحمتی دهکردی بعنوان سرپرست سازمان صمت استان معرفی شد.

معرفی سرپرست جدید سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری

فضل الله رحمتی دهکردی سرپرست جدید صمت استان چهار محال و بختیاری

شایان ذکر است فضل الله رحمتی دهکردی  سابقه فعالیت در شرکت شهرکهای صنعتی استان چهار محال و بختیاری را داشته و پس از چند سال  عزیمت به تهران مجدد به شهرکرد زادگاهش بازگشت وی از بستگان  نزدیک ابراهیم شاهرخیان دهکردی معاونت پشتیبانی قوه قضائیه و از اعضاء شورایعالی قوه قضائیه و خانواده معظم شهداء و ایثارگران است که دارای سوابق درخشان خدمتی در زمینه واگذاری زمین در شرکت شهرکهای صنعتی به خانواده معظم شهداء و فعالان اقتصادی بوده که مردم شهرکرد از خدمات وی خاطرات خوب و به یاد ماندنی داشته و دارند.

 

معرفی سرپرست جدید سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری

 

تودیع سجاد رستمی کندری مدیر سابق و معرفی سرپرست جدید فضل الله رحمتی دهکردی

 

عکس: پریسا کنارنگ مدیریت روابط عمومی سازمان صمت استان چهار محال و بختیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها