معاون پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛

مدارس کرمانشاه روزانه پذیرای بیش از ۴۳۰۰ گردشگر نوروزی خواهد بود

نوجوانان محله ملاحسینی میزبان شهردار کرمانشاه شدند؛

اجرای برنامه های فرهنگی در دل محروم ترین محله

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرمانشاه، بعد از عبور از محله جعفرآباد، به محله ملاحسینی می رسیم، جایی که می توان گفت آخر شهر کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۳۹۸۷۸۸

جام جم آنلاین-کمتر کسی است که نام محله ملاحسینی را شنیده باشد و از محرومیت آن بی اطلاع باشد؛ محله ای بدون امکانات یا بهتر است بگوییم آخر دنیا که در سال های اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

بعد از انتخاب دکتر نادر نوروزی بعنوان کلید دار بلدیه کرمانشاه، توجه به محلات محروم و افزایش ارائه خدمات عمرانی و زیرساختی در دستور کار ایشان قرار گرفت، اما محله ملاحسینی برای ایشان متفاوت است چراکه نسبت به دیگر محله های حاشیه نشین، محرومیت آن بیشتر است.

اما ارائه خدمات عمرانی و زیرساختی، تنها برنامه و هدف دکتر نوروزی در محلات محروم نیست، بلکه افزایش سطح فرهنگی و مشارکت اجتماعی برای ایشان متمایز تر است که در این راستا طی دستوری به رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، توجه به مباحث فرهنگی در محله های محروم را یک اولویت مهم اعلام کردند.

سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه نیز با همراهی فعالان فرهنگی و اجتماعی و سازمان های مردم نهاد ضمن تقویت زیرساخت های فرهنگی، به اجرای برنامه های فرهنگی در این محلات می پردازد.

یکشنبه سی ام بهمن ماه، کودکان و نوجوانان محله ملاحسینی میزبان دکتر نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه بودند.

دکتر نوروزی در ابتدا به تماشای اجرای برنامه ورزش پهلوانی و باستانی این نوجوانان نشست و سپس پویا ۱۴ ساله معروف به پویا مسی، با اجرای حرکات نمایشی با توپ، باعث تعجب شهردار کرمانشاه شد.

نمایش ژیمناستیک، سرود و نمایش توسط این کودکان از دیگر برنامه های بود که در چهارمین دوره از برنامه های فرهنگی در محله ملاحسینی اجرا شد.

دکتر نوروزی در ادامه با همراهی معاونین عمرانی و ترافیک، مدیر منطقه سه و مردم ساکن ملاحسینی، از این محله بازدید و ضمن بررسی مصوبات قبلی، دستورات جدید خود را صادر کرد.

مردم محروم این محله تا پای ماشین، دکتر نوروزی را همراهی و هر یک با بیان مشکلات خود، خواستار پیگیری آنان شدند و شهردار کرمانشاه نیز دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است که سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، در دیگر محلات حاشیه نشین کرمانشاه نیز فعالت دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها