مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: لایحه‌ قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها به‌منظور اجرای قانون حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان و قطع هر نوع درخت یا نابود کردن درخت در حریم و محدوده‌ شهرها مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۹۸۷۵۵

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مجید عرفان‌منش با اشاره به برگزاری بیست‌ونهمین نشست تخصصی مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر و فضای سبز کلان شهرهای کشور که با موضوع تبیین اصلاحیه کمیسیون ماده ۷ ارائه شد، اظهار کرد: در این نشست آئین‌نامه اجرایی ماده (۱) قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها که در شهریور ماه سال جاری از طرف شورای عالی استان‌ها جهت اجرا ابلاغ شد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: لایحه‌های قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها به منظور اجرای قانون حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان و قطع هر نوع درخت یا نابود کردن درخت در حریم و محدوده شهرها است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: از عمده مباحث مطرح شده در این وبینار تعریف باغات و اقدامات اجرایی در این خصوص و وظایف قانونی کمیسیون ماده ۷ و نحوه عملکرد آن بر اساس عملکرد ابلاغیه جدید، تدوین دستورالعمل‌های جابه‌جایی درختان و نحوه استفاده از امکانات شهرداری‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته سیما و منظر شهری کمیسیون محیط و خدمات شهری مجمع کلان شهرهای ایران سه وبینار تخصصی در حوزه فضای سبز برای کارشناسان، مسئولان و مدیران کلان‌شهرها با موضوعات مدیریت بهینه آب در فضای سبز مشهد، پیمان‌های نگهداری فضای سبز توسط سازمان پارک‌های قم و تبیین اصلاحیه کمیسیون ماده ۷ که سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را مورد بررسی قرار داد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها