یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ماندگاری انقلاب به علت وجود افرادی است که دل در گرو این انقلاب دارند و تمام تلاش خود را برای حفظ این انقلاب به کار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۳۹۸۶۴۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مسئول و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه در قرآن کریم آیاتی مبنی بر حراست خدایی وجود دارد، اظهار داشت : خداوند در سوره لقمان تاکید می‌کند اعمال انسان از خرد و کوچک تا اعمال بزرگ تحت نظارت اوست و پاداش و جزای این اعمال را خواهد داد.

وی افزود: خداوند در همه جا حضور دارد و ناظر بر اعمال ما است و در سوره یونس به این موضوع تاکید شده است بنابراین باید بدانیم که ما تحت نظارت خداوند و اشراف خداوند در همه لحظه‌ها هستیم.  

امام جمعه یزد با بیان اینکه امداد خدایی همواره وجود دارد، تصریح کرد: در عملیات والفجر هشت و عملیات فاو امداد خدایی با تمام وجود حس شد و خدا بود که باعث شد نیروهای ایرانی در این عملیات به پیروزی برسند.

وی خاطر نشان ساخت: خدا در تمام لحظات حضور دارد، همه چیز خداست و ما هم باید خدایی باشیم؛ انقلاب و رهبر ما خدایی بود و باید ما هم خود را خدایی بدانیم و این یقین نباید لفظی باشد باید این یقین با قلب و دل ما عجین باشد.  

آیت الله ناصری با بیان اینکه کار سپاه پاسداران یک کار خدایی است گفت: راز پیروزی ملت ایران در بهمن 57 و در جنگ تحمیلی، اتحاد و همدلی مردم بود و اگر در حلقه اول اتحاد وجود داشته باشد در حلقه‌های بعدی اختلاف پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: عشق به خدا، نیت خدایی و کار خدایی باعث همدلی و اتحاد می‌شود و این موضوع بسیار باید مورد توجه قرارگیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای می فرمایند که انقلاب اسلامی به هیچ بهانه‌ای از ارزش‌هایش که با ایمان دینی آمیخته است فاصله نمی‌گیرد و از نظریه انقلاب اسلامی تا ابد دفاع می‌کند.

وی افزود: مردم ایران نظام اسلامی بر مبنای حرکت امام حسین (ع) و با بیرون راندن طاغوت را برگزیدیم و با بیرون راندن طاغوت باید اتحاد و همدلی، کوشش و تلاش و رضایت خدا در کشور گسترده شود.

آیت الله ناصری ادامه داد: ماندگاری انقلاب به علت وجود افرادی است که دل در گرو این انقلاب دارند و تمام تلاش خود را برای حفظ این انقلاب به کار می‌گیرند.

امام جمعه یزد به مهمترین دلایل حفظ انقلاب اشاره کرد و افزود: کار خدایی کردن، توکل بر خدا و درنظر گرفتن خدا در تمام امور از مهمترین دلایلی است که انقلاب اسلامی تا کنون حفظ شده است و این موارد است که در آینده نیز انقلاب را حفظ خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها