فرماندهی ارشد نظامی استان در جمع مردم و مسئولان روستای بیرگان شهرستان برفی کوهرنگ

خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع مردم دهستان بیرگان از شهرستان کوهرنگ گفت: خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم و مشکلات آنها را درک نموده چونکه خودم در همین منطقه و با همین مردم بزرگ شده ام.
کد خبر: ۱۳۹۸۵۶۰

به گزارش جام جم آنلابن- چهارمحال و بختیاری- شهرستان کوهرنگ مسلم عسگری پیر بلوطی؛  درادامه حضور میدانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای بررسی مشکلات مردم شهرستان کوهرنگ، در جمع نمایندگان، معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان دهستان بیرگان حضور یافت.

خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم

حضور میدانی و تاثیر گذار سردار اکبری فرماندهی دلاور سپاه استان در منطقه برفی و برف گیر روستاها و نقاط صعب العبور شهرستان کوهرنگ

حضور فرماندهی ارشد نظامی استان در جمع مردم برف گیر دهستان بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ

سردار علی محمد اکبری در این نشست صمیمی که مسئولان محلی دهستان بیرگان و فردوس کریمی آلیکوه مدیر شرکت آب منطقه ای  استان هم  حضور داشتند، گفت: مشکلات شما را شنیدیم و توفیقی برای خود بنده بود که خدمت شما برسم. امروز هم در این مناسبت فرخنده (عید سعید مبعث) بعنوان خادم بسیجیان ومردم خدمت شما رسیدیم که مشکلات شما را بشنویم و بخشی از مطالبات شما را که قابل انتقال توسط بنده است به مسئولین منتقل کنیم.

خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم

حضور در جمع مردم دهستان بیرگان و گوش دادن به مشکلات و پیگیری مشکلات مردم عزیز روستائی

سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است

سردار اکبری تصریح کرد: سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت ومورد نیاز به داد مردم می رسد.

خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم

سردار اکبری در سفر وزیر کشور به شهرکرد و عزیمت به شهرستان کوهرنگ بشدت مورد توجه و التفات احمد وحیدی قرار گرفت و اعلام رضایتمندی مردم و  وزیر کشور از سپاه و فرماندهی خدوم و درصحنه سپاه استان

آمادگی سپاه برای اعزام صدهادستگاه ماشین آلات مورد نیاز برای رفع نیاز مردم در زمینه بازگشائی جاده ها ومعابر از برف و خدمات رسانی بی منت به مردم شهرستان کوهرنگ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بارد یگر از آمادگی سپاه برای ورود صدهادستگاه ماشین آلات مورد نیاز برای رفع نیاز مردم در زمینه بازکردن جاده ها ومعابر از برف خبرداد و افزود: حضور این ماشین آلات برای مدت محدود چندروزهاست و تإمین تجهیزات مورد نیاز منطقه به خاطر شرایط جغرافیایی ضروری می باشد.

باید بابت نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نعمت بارش رحمت الهی شکرگذار باشیم

سردار اکبری، با اشاره به سابقه تاریخی ظلم ستیزی و استبداد ستیزی و مخالفت بختیاری ها و زاگرس نشینان با طاغوت، دلیل بسیاری از محرومیت ها را برجای مانده از گذشته دانست و گفت: اولا باید بابت نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نعمت بارش رحمت الهی شکرگذار باشیم.

در حال حاضر همدلی مسئولین استان بویژه استاندار و دولت برای حل مشکلات مردم منطقه کاملا مشهود است

وی،سبک زندگی ماشینی، کاهش بارندگی ها در سنوات قبل و حرکت خانواده ها به سمت تإمین نیازهای روزانه و به روز، را از دیگر دلایل مشکلات مردم منطقه در حال حاضر دانست و گفت: دردهه 50 و 60 هم بارش های سنگین باعث بسته شدن راه مردم در این منطقه به مدت 6ماه می شد؛ ولی در حال حاضر همدلی مسئولین استان بویژه استاندار و دولت برای حل مشکلات مردم منطقه کاملا مشهود است.

سردار اکبری خود را بزرگترین مطالبه گر برای برآورده کردن خواسته های مردم منطقه در زمینه های مختلف برشمرد

وی خود را مطالبه گر برای برآورده کردن خواسته های مردم منطقه در زمینه های مختلف دانست و بر پیگیری حل مشکلاتی مانند بحث گاز بعضی از روستاها، مشکلات آب منطقه ای بیرگان و تإمین تجهیزات راهداری و ... تإکید  کرد.

استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه بزرگ کارون و زاینده رود که مردم استان و بالخص مردم منطقه از این 2 سرشاخه بزرگ آبی بهره مند و منتفع گردند

سردار اکبری، با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه بزرگ کارون و زاینده رود دانست و بهره مندی مردم استان از درآمد آن  همچون استانهای نفت خیز را مطالبه به حق دانست که در مجلس در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ پیگیری رفع بعضی از نیازمندیهای ضروری، تامین بسته‌های معیشتی، کپسول گاز و نهاده های دامی از طریق مسؤلین مربوط و سرکشی از راه‌های روستایی منطقه در این سفر مورد توجه و پیگیری ویژه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها