نماینده مردم شوش و کرخه از وزیر راه و شهرسازی خواست تا موضوع فعالیت خط هوایی دزفول به روسیه را با جدیت در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۱۳۹۸۴۰۰

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل مهر؛  نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، فعالیت خط هوایی کارگو از خوزستان به روسیه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص کشاورزی استان ضروری است.

محمد کعب عمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از تأخیر چندساله در راه اندازی خط هوایی دزفول به روسیه اظهار کرد: فعالان تجاری استان خوزستان، سال‌های زیادی است که در انتظار اجرایی شدن خط هوایی کارگو از فرودگاه دزفول به روسیه هستند.

وی ادامه داد: به رغم شناسایی سرمایه گذار خط هوایی کارگو از دزفول به روسیه اما این پروژه با موانعی روبرو است که باید هرچه زودتر نسبت به رفع آن اقدام شود.

نماینده مردم شوش و کرخه از وزیر راه و شهرسازی خواست تا موضوع فعالیت خط هوایی دزفول به روسیه را با جدیت در دستور کار قرار دهد.

کعب عمیر گفت: عملیاتی شدن این خط هوایی، به رشد صادرات غیرنفتی از استان خوزستان و توسعه فعالیت‌های تجاری در حوزه کشاورزی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توافق‌نامه تجارت آزاد بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در آستانه امضا است، تصریح کرد: شهرستان‌های شوش و کرخه به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی کشور، می‌توانند سهم قابل توجهی از صادرات به کشورهای این اتحادیه را به خود اختصاص دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها