شهردار اصفهان گفت: ۶۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری در سال آینده به حوزه حمل‌ونقل و محیط زیست اختصاص دارد که مسئله نخست شهر اصفهان است.
کد خبر: ۱۳۹۸۲۷۰

جام جم آنلاین اصفهان ؛ علی قاسم‌زاده پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز طبق تقویم پیش‌بینی شده، بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان در صحن علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید، این بودجه محصول هفت ماه کار کارشناسی در حوزه شهرداری و یک ماه کار سه‌شیفته در شورای اسلامی شهر است.

وی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ را با همه جزئیات و لایه به لایه بررسی کرده است، تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری و سازمان‌های وابسته در نهایت با ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ۶۸ درصد از بودجه سال آینده شهرداری به فعالیت‌های عمرانی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: تلاش‌ها برای حفظ این بودجه و تعادل نسبت بودجه عمرانی و جاری با وجود شرایط اقتصادی جواب داد، در حالی که بسیاری از شهرها نسبت بودجه عمرانی و جاری آن‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی تعادل خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه رویکرد بودجه عدالت محور است تا همه اقشار بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری در سال آینده به حوزه حمل‌ونقل و محیط زیست اختصاص دارد که مسئله نخست شهر اصفهان است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها