رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: مراحل تشکیل پرونده برای مسئولان ۲ شرکت تولید قطعات خودرو در سمنان به اتهام اخلال در نظام تولیدی انجام شد.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه در روز چهارشنبه، محمدجعفر عبدالهی درخصوص جزییات این پرونده گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطین خاص قوه قضائیه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر شد و متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در همین راستا هفت نفر، نیمه اول امسال دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره روانه بازداشتگاه شدند.

عبدالهی به اتهامات افراد دستگیر شده اشاره و بیان کرد: اتهامات متهمان مشارکت در اخلال نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان‌ یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی، است.

وی ادامه داد: افراد بازداشتی از مسئولان ۲ شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودروسازی هستند که در ادامه تحقیقات در جریان پرونده ، فرار مالیاتی متهمان نیز مشخص شد که تکمیل تحقیقات در رابطه با این موضوع نیز در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان حمایت از تولید را به صورت هوشمندانه پیگیری و امنیت فضای اقتصادی جامعه را رصد کرده و قاطعانه با اخلال‌گران و مفاسد عرصه های تولیدی و اقتصادی برخورد قانونی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها