بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی 26 تا 30 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۳۴

جام جم آنلاین اصفهان ؛ این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 9 هزار مترمربع و با حضور 74 تولید کننده لوازم خانگی از روز چهارشنبه 26 بهمن‌ماه و به مدت 5 روز میزبان علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان فروش و بازاریابی و عموم شهروندان است.

بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با مشارکت استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم و البرز و نمایندگان خارجی کشورهای آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی و ترکیه برگزار می‌گردد.

از جمله برندهای ایرانی که در این رویداد نمایشگاهی حضور دارند می‌توان از برند دوو، اسنوا، امرسان، گلدیران، آلتون، الکترواستیل، مادیران، شهاب، پیلوت، چینی زرین، توس چینی و آرکوپال نام برد. همچنین از برندهای خارجی حاضر در این نمایشگاه می‌توان به برندهای بوش، بکو، سونی، آرچلیک، جنرال استیل، مولینکس، مورفی ریچارد، بلومبرگ، ایستکول، کاخلر، کارشر، کیپ، ژانومه و مارشال اشاره کرد.

محصولات و کالاهایی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند می‌توان به لوازم خانگی برقی بزرگ و کوچک مانند یخچال و فریزر، اجاق گاز، بلور و چینی، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، بخاری، تلویزیون، کولر گازی، چرخ خیاطی، دستگاه آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، همزن برقی و ظروف آشپزخانه را نام برد.

معرفی هر چه بهتر تولید کنندگان داخلی و آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های واحدهای تولید لوازم خانگی و توسعه بازار داخلی صنعت لوازم خانگی از مهمترین اهداف این رویداد نمایشگاهی به شمار می‌رود.

بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از 26 تا 30 بهمن‌ماه و ساعت بازدید 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان تولید کنندگان، بازرگانان، تامین کنندگان تجهیزات لوزام خانگی و علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها