نخستین کنگره فنی و مهندسی کشاورزی کشور با محوریت ابعاد بهره وری آب در بخش‌های مختلف کشاورزی و با حضور متخصصان و پژوهشگران این حوزه به میزبانی البرز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۷۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی كشاورزی در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: نخستین کنگره فنی و مهندسی کشاورزی کشور با هدف ارتقا بهره وری آب کشاورزی بر پایداری و کاهش مصارف غیر مفید آب، الگوی کشت و نظام تولید با رویکرد اکولوژی و مزیت نسبی مناطق، سیستم های کشاورزی زراعی باغی و گلخانه های و کاهش ضایعات بهره گیری از زایدات و فناوری نگهداری و فرآوری در حال برگزاری است.

حسین دهقانی سانیج افزود: بررسی کشاورزی حفاظتی، محیط زیست و منابع طبیعی، هوشمند سازی و کشاورزی هوشمند اقلیم، سیستم های تولید دام طیور شیلات و آبزیان، آب مجازی و ارزیابی ردپای آب، اقتصاد آب و مدیریت بازار آب کشاورزی و مطالعات اجتماعی ترویج و آموزش کشاورزی از دیگر اهداف ما در برگزاری این کنگره دو روزه است.

او گفت: در این همایش علاوه بر حضور متخصصان حوزه آب و خاک کشور و ارائه پنل های تخصصی شاهد برگزاری نمایشگاهی با حضور شرکت های دانش بنیان این صنعت و ارائه خدمات آن ها خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها