به بهانه بدحجابی مهمانان؛

ریف تعطیل شد

هتل نیشکر به عنوان نماینده‌ای از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان تنها شرکتِ صنعتیِ خوزستان که در نمایشگاه گردشگری حاضر شده بود و بیش از ۱ هزار بازدید کننده داشت.
کد خبر: ۱۳۹۷۸۶۵

حمیده شمیلی، مدیر هتل چهار ستاره‌ی نیشکر در گفت وگو با جام جم گفت: هدفمان از حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری، معرفی هتلمان به جامعه هدف است.

شمیلی با بیان اینکه درنظر داریم بخشِ گردشگری کشاورزی و صنعتی را شروع کنیم افزود: در بخشی از نگایشگاه، با متخصصانِ حوزه‌های گردشگری کشاورزی و صنعتی نشست انجام دادیم و در نظر داریم همکاری‌هایی با چنین مجموعه‌هایی داشته باشیم.

وی افزود: کشت و صنعت نیشکر ظرفیت‌های متنوع گردشگری ازجمله گردشگری پرنده نگری، صیادی ماهی و ‌.‌..‌ را دارد. توسعه نیشکر ۲ سال پیاپی جشنواره گردشگری و صنایع دستی برگزار کرده است که نشان از توجه ویژه‌ی مدیریتِ شرکت به صنعت گردشگری دارد‌.

مدیر هتل نیشکر گفت: برای چهارمین سال است که در نمایشگاه حضور داریم و تا کنون از طرف میراث فرهنگی هم دو لوح تجلیل گرفتیم.

شمیلی یاداور شد: طبق آماری که گرفتیم حدودا تا روز سومِ نمایشگاه، نزدیک به ۱ هزار نفر از کانترمان در غرفه‌ی خوزستان دیدن کردند و ما در کنارِ معرفی هتل، محصولات نیشکری را نیز معرفی می‌کنیم که شکرهای طعم‌دارمان همچون زنجبیلی، هِل، دارچین و لیمویی خیلی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش جام جم آنلاین خوزستان، ظرفیت هتل نیشکر اهواز ۵۵ اتاق معادل ۱۷۲ نفر به همراه ۴ سالن همایش و سه رستوران است. هتل نیشکر قبلا مهمانسرا بود و حدود ۱۰ سال است که به هتل تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها